„Szkło kontaktowe” znów hitem TVN24. Program zyskał 190 tys. widzów
Program „Szkło kontaktowe” w jesiennej ramówce ogląda średnio 543 tys. osób. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej audycja zyskała 187 tys. widzów. TVN24 w czasie jej emisji pokonuje konkurencyjne stacje: TVP Info i Polsat News.
Średnia widownia „Szkła kontaktowego” w okresie od 1 września do 28 grudnia 2015 roku wyniosła 543 tys. osób. Przełożyło się to na 4,46 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 1,76 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Program emitowany jest na antenie TVN24 codziennie o godz. 22.00.
Najchętniej oglądany odcinek programu w analizowanym okresie wyemitowano 26 października br. Zainteresował on 841 tys. widzów.
Trzy topowe odcinki „Szkła kontaktowego” w ostatnim roku
Data |
Godz. |
Wszyscy 4+ |
|
AMR |
SHR % |
||
26-10-2015 |
22:00 |
840 658 |
6,94% |
02-12-2015 |
21:59 |
817 336 |
7,03% |
23-12-2015 |
22:22 |
780 845 |
6,70% |
W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej program zyskał 187 tys. osób. W okresie od 1 września do 28 grudnia ub.r. „Szkło kontaktowe” oglądało bowiem 356 tys. widzów, a jego udział plasował się odpowiednio na poziomie 2,92 proc. oraz 1,37 proc.
TVN24 w paśmie nadawania codziennej audycji wygrywa walkę o widza ze stacją TVP Info, która w tym czasie notuje 3,18 proc. udziału. TVP Info nadaje wówczas głównie program informacyjny „Panorama dnia”, a w czwartki także magazyn „Jan Pospieszalski. Bliżej”. Zdecydowanie słabiej od TVN24 radzi sobie też Polsat News - ma tylko 0,72 proc. Taka sama jest kolejność wśród widzów w grupie komercyjnej, ale przewaga TVN24 nad TVP Info jest tutaj minimalna.
Oglądalność magazynu na tle konkurencji
Stacja |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
AMR |
SHR % |
SHR % |
|
TVN24 - Szkło kontaktowe |
543 206 |
4,46% |
1,76% |
TVP Info |
386 791 |
3,18% |
1,66% |
Polsat News |
87 719 |
0,72% |
0,56% |
„Szkło kontraktowe” nadawane jest w TVN24 od 2005 roku. Wśród gospodarzy i komentatorów programu są m.in. Grzegorz Miecugow, Tomasz Sianecki, Grzegorz Markowski, Wojciech Zimiński, Artur Andrus, Krzysztof Daukszewicz i Marek Przybylik.
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w listopadzie br. udział TVN24 w rynku telewizyjnym wyniósł 3,56 proc.
Dołącz do dyskusji: „Szkło kontaktowe” znów hitem TVN24. Program zyskał 190 tys. widzów
Przepraszam pomyliłem się mamy PO-wski i . Nowoczesno PO-wski PRL bis, to nic dziwnego że TVN oraz sondażownie pompują partię .Nowoczesną PO pana Petru.