SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Szkło kontaktowe” znów hitem TVN24. Program zyskał 190 tys. widzów

Program „Szkło kontaktowe” w jesiennej ramówce ogląda średnio 543 tys. osób. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej audycja zyskała 187 tys. widzów. TVN24 w czasie jej emisji pokonuje konkurencyjne stacje: TVP Info i Polsat News.

fot. tvn fot. tvn

Średnia widownia „Szkła kontaktowego” w okresie od 1 września do 28 grudnia 2015 roku wyniosła 543 tys. osób. Przełożyło się to na 4,46 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 1,76 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Program emitowany jest na antenie TVN24 codziennie o godz. 22.00.

Najchętniej oglądany odcinek programu w analizowanym okresie wyemitowano 26 października br. Zainteresował on 841 tys. widzów.

Trzy topowe odcinki „Szkła kontaktowego” w ostatnim roku

Data

Godz.

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

26-10-2015

22:00

840 658

6,94%

02-12-2015

21:59

817 336

7,03%

23-12-2015

22:22

780 845

6,70%

W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej program zyskał 187 tys. osób. W okresie od 1 września do 28 grudnia ub.r. „Szkło kontaktowe” oglądało bowiem 356 tys. widzów, a jego udział plasował się odpowiednio na poziomie 2,92 proc. oraz 1,37 proc.

TVN24 w paśmie nadawania codziennej audycji wygrywa walkę o widza ze stacją TVP Info, która w tym czasie notuje 3,18 proc. udziału. TVP Info nadaje wówczas głównie program informacyjny „Panorama dnia”, a w czwartki także magazyn „Jan Pospieszalski. Bliżej”. Zdecydowanie słabiej od TVN24 radzi sobie też Polsat News - ma tylko 0,72 proc. Taka sama jest kolejność wśród widzów w grupie komercyjnej, ale przewaga TVN24 nad TVP Info jest tutaj minimalna.

Oglądalność magazynu na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVN24 - Szkło kontaktowe

543 206

4,46%

1,76%

TVP Info

386 791

3,18%

1,66%

Polsat News

87 719

0,72%

0,56%

„Szkło kontraktowe” nadawane jest w TVN24 od 2005 roku. Wśród gospodarzy i komentatorów programu są m.in. Grzegorz Miecugow, Tomasz Sianecki, Grzegorz Markowski, Wojciech Zimiński, Artur Andrus, Krzysztof Daukszewicz i Marek Przybylik.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w listopadzie br. udział TVN24 w rynku telewizyjnym wyniósł 3,56 proc.

Dołącz do dyskusji: „Szkło kontaktowe” znów hitem TVN24. Program zyskał 190 tys. widzów

55 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
leming
Ale ściema
0 0
odpowiedź
User
marketer
mamy PRL bis, to nic dziwnego, że Szkło zyskuje widzów
0 0
odpowiedź
User
marketer
mamy PRL bis, to nic dziwnego, że Szkło zyskuje widzów

Przepraszam pomyliłem się mamy PO-wski i . Nowoczesno PO-wski PRL bis, to nic dziwnego że TVN oraz sondażownie pompują partię .Nowoczesną PO pana Petru.
0 0
odpowiedź