SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“Szpilki” bez Magdy Schejbal i “Hotel 52” z mniejszą widownią

Najnowsze sezony czwartkowych seriali Polsatu “Hotel 52” i “Szpilki na Giewoncie” mają niższą widownię niż ich serie nadawane rok temu. “Hotel” daje stacji trzecie miejsce w rynku, zaś “Szpilki” przegrywają tylko z TVN, ale straciły więcej widzów niż “Hotel”.

Piąta seria “Hotelu 52”, emitowana w czwartki o 21.05, po trzech odcinkach gromadzi średnio 2,41 mln widzów, co daje Polsatowi 16,36 proc. udziału w grupie 4+ i 18,07 proc. w komercyjnej 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla Wirtualnemedia.pl.

Dla porównania, nadawana wiosną ub.r. trzecia edycja obyczajowej produkcji miała po trzech epizodach średnio 2,61 mln widzów, a udział stacji wynosił odpowiednio 16,74 proc. i 18,7 proc.


Nowy sezon serialu daje Polsatowi trzecie miejsce w rynku w grupie 4+.
Liderem jest nadająca “Ojca Mateusza” i “Sprawę dla reportera” Jedynka, która ma w tym paśmie 23,85 proc. udziału. Drugie miejsce zajmuje TVN (“W11”, “Kuchenne rewolucje”; 17,94 proc.). Za Polsatem plasuje się tylko Dwójka (“Magia kłamstwa”, filmy; 7,32 proc.). Natomiast w grupie komercyjnej Polsat jest drugi za TVN. 

Hotel 52 Wszyscy 4+ 16-49
Data AMR SHR % SHR %
01-03-2012 2 724 165 18,72% 20,39%
08-03-2012 2 188 378 14,90% 16,64%
15-03-2012 2 312 467 15,51% 17,23%
Średnia 2 408 349 16,36% 18,07%

 

Stacja Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
TVP 1 3 488 923 23,85% 15,89%
TVN 2 624 838 17,94% 20,22%
Polsat – Hotel... 2 408 349 16,36% 18,07%
TVP 2 1 070 933 7,32% 7,75%

Z kolei czwartą odsłonę “Szpilek na Giewoncie” i zarazem pierwszą bez Magdaleny Schejbal (dotąd odtwórczyni roli głównej), nadawaną w czwartki o 22.05, śledzi 1,81 mln osób - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl. Udział stacji wynosi wtedy 16,77 proc. w 4+ i 17,94 proc. i w 16-49. Emitowany rok temu drugi sezon po trzech odcinkach miał znacznie wyższą średnią widownię, bowiem kształtowała się ona na poziomie 2,51 mln oglądających. Dawało to Polsatowi odpowiednio 21,62 proc. i 24,24 proc. udziału.


W czasie emisji “Szpilek” Polsat jest drugi wśród wszystkich widzów
. Liderem jest TVN, nadający wówczas “Kuchenne rewolucje” i filmy fabularne, co daje tej stacji 17,20 proc. udziału. Od Polsatu gorzej sobie radzą jednak TVP2 (filmy fabularne; 11,61 proc.) i TVP1 (seria dokumentalna “Polskie Oko, Polski Pazur”, “Szerokie tory”; 8,77 proc.). Polsat zajmuje drugą pozycję także w grupie komercyjnej. 

Szpilki... Wszyscy 4+ 16-49
Data AMR SHR % SHR %
01-03-2012 1 986 722 18,19% 19,81%
08-03-2012 1 788 556 16,50% 17,86%
15-03-2012 1 648 630 15,57% 16,11%
Średnia 1 807 969 16,77% 17,94%

 

Stacja Wszyscy 4+   16-49
AMR SHR % SHR %
TVN 1 843 322 17,20% 18,75%
Polsat – Szpilki... 1 807 969 16,77% 17,94%
TVP 2 1 243 656 11,61% 11,13%
TVP 1 940 106 8,77% 6,09%

Dołącz do dyskusji: “Szpilki” bez Magdy Schejbal i “Hotel 52” z mniejszą widownią

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ediss
"Hotel 52" może sobie poradzi w tym paśmie, ale "Szpilki" jak widać trzeba przenieść, bo co prawda mają pozycję wicelidera, ale oglądalność jest bardzo słaba.
0 0
odpowiedź
User
po
Szpilki widać ,ze z odcinak na odcinek coraz słabiej!

0 0
odpowiedź
User
Vader
Oba te produkty są denne i na poziomie Rysia z Klanu czy innej Galerii.
0 0
odpowiedź