SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“Szpilki na Giewoncie” biją konkurencję, ale straciły widzów

Drugi sezon serialu „Szpilki na Giewoncie” ogląda mniej widzów niż śledziło pierwszą serię, ale produkcja wygrywa z propozycjami konkurentów Polsatu i poprawia wyniki stacji w porównaniu do ub.r.

Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl, trzy pierwsze odcinki drugiej serii „Szpilek na Giewoncie” obejrzało w Polsacie średnio 2,51 mln osób, a udział stacji w rynku wyniósł 21,62 proc. w grupie 4+ oraz 24,24 proc. w grupie 16-49. Serial nadawany jest w czwartki o 22.00.

Przed rokiem kanał miał w tym paśmie 2,08 mln widzów oraz odpowiednio 18,42 proc. i 20,13 proc. udziału. Natomiast pierwsze trzy epizody pierwszej edycji “Szpilek” pokazane we wrześniu ub.r. cieszyły się nieco większą popularnością – oglądało je 2,68 mln widzów przy udziałach wynoszących 24,58 proc. oraz 26,66 proc.

Polsat jest w czasie emisji serialu zdecydowanym liderem pasma zarówno w grupie 4+ jak i wśród widzów między 16 a 49 rokiem życia. Na drugim miejscu jest TVP 1, nadająca wtedy “Sprawę dla reportera” i filmy fabularne, a jej udział wśród wszystkich widzów wynosi 13,81 proc. Dalej plasują się TVN (filmy; 12,07 proc.) i TVP 2 (“Dr. House”, “Instynkt”, “Siostra Jackie”; 10,26 proc.).

Dane telemetryczne pokazują, że „Szpilki na Giewoncie” oglądają głównie kobiety, osoby po 30. roku życia oraz mieszkańcy miast.


Widownia “Szpilek na Giewoncie” odcinek po odcinku

Data Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
24-02-2011 2 595 320 20,73% 23,71%
03-03-2011 2 400 626 21,81% 24,64%
10-03-2011 2 542 576 22,43% 24,43%
Średnia 2 512 841 21,62% 24,24%


Oglądalność konkurencji w czasie emisji serialu

Stacja Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
Polsat – Szpilki... 2 512 841 21,62% 24,24%
TVP 1 1 592 745 13,81% 10,62%
TVN 1 392 806 12,07% 13,26%
TVP 2 1 183 152 10,26% 10,09%


Profil widowni “Szpilek na Giewoncie"

  ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 34,54% 72
Kobiety 65,46% 126
Wiek  4-9 2,62% 44
 10-15 2,60% 38
16 - 19 4,01% 72
20 - 24 5,74% 73
25 - 29 8,37% 94
30 - 34 8,56% 103
35 - 39 9,32% 126
40 - 44 7,02% 109
45 - 49 9,58% 139
50 - 54 12,84% 160
55 - 59 8,89% 115
60+ 20,44% 101
Wlk. miasta Wieś 33,84% 86
< 50 tys. 26,38% 110
50-100 tys. 9,72% 113
100-200 tys. 9,89% 122
> 200 tys. 20,18% 100
Zawód Top management 9,28% 107
Pracownicy średniego szczebla 20,42% 136
Pracownicy fizyczni i rolnicy 21,13% 106
Emeryci 28,78% 112
Inni 20,38% 66
Wykształcenie Podstawowe 46,15% 102
Średnie 34,97% 118
Wyższe 13,66% 109
Inne 5,23% 41


 

Dołącz do dyskusji: “Szpilki na Giewoncie” biją konkurencję, ale straciły widzów

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gembal
Nie oglądam, ale cieszę się, że mają pozycję lidera.
0 0
odpowiedź
User
MistrzCiętejRiposty
A głupie to, że aż zęby bolą!!! 90 proc.akcji to strojenie min przy rozmowach przez komórkę. Na szczęście telefony komórkowe wymyślono stosunkowo niedawno, bo mielibyśmy je nawet w Krzyżakach.
0 0
odpowiedź
User
enik
świetny serial
0 0
odpowiedź