SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“Szpilki na Giewoncie” z mniejszą widownią, 19 mln zł z reklam

Trzeci sezon serialu “Szpilki na Giewoncie” miał mniej widzów niż nadawana rok wcześniej premierowa seria obyczajowej produkcji, ale Polsat utrzymał w paśmie jej emisji pozycję lidera rynku. Wpływy reklamowe wyniosły 19 mln zł.

Średnia widownia trzeciej odsłony “Szpilek” wyniosła 2,07 mln osób, co dało stacji 19,08 proc. udziału w grupie 4+ i 21,38 proc. w 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl. Dla porównania, emitowana w analogicznym okresie ub.r. pierwsza seria miała 2,62 mln widzów, a jej udział wynosił odpowiednio 23,41 proc. i 25,65 proc.

Mimo spadku widowni serialu, Polsat w czasie jego emisji pozostał liderem oglądalności. Na drugim miejscu znalazła się TVP 1 z udziałem wynoszącym 16,20 proc. Stacja ta nadawała wtedy “Sprawę dla reportera” i filmy fabularne. Trzeci był TVN (15,90 proc.; “Kuchenne rewolucje”, filmy), a czwarta - TVP 2 (10,42 proc., filmy). W grupie komercyjnej drugie miejsce za Polsatem zajął TVN, a trzecia była Dwójka.

Produkcję oglądały głównie kobiety, widzowie między 30. a 59. rokiem życia, mieszkańcy małych i średnich miast oraz osoby z wykształceniem średnim. Wpływy reklamowe drugiego sezonu wyniosły 19,07 mln złotych, czyli o 300 tys. mniej niż przy pierwszej serii (dane cennikowe, bez rabatów).

Polsat jest zadowolony z wyników oglądalności “Szpilek”. Stacja nie zdecydowała jednak jeszcze, czy na pewno powstanie kolejny sezon serialu i kiedy zobaczą go widzowie. Pewien problem stanowi fakt, że odtwarzająca główną rolę w produkcji Magda Schejbal niedawno urodziła dziecko.


Widownia “Szpilek na Giewoncie” odcinek po odcinku

Data Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
01-09-2011 1 877 848 18,60% 17,96%
08-09-2011 2 023 788 18,99% 21,24%
15-09-2011 1 937 160 17,32% 17,79%
22-09-2011 1 995 324 19,19% 22,90%
29-09-2011 2 099 550 19,95% 22,76%
06-10-2011 1 947 636 17,81% 19,85%
13-10-2011 2 110 024 19,14% 21,71%
20-10-2011 2 207 831 19,20% 23,97%
27-10-2011 2 192 523 19,33% 22,92%
03-11-2011 2 030 390 19,30% 19,34%
10-11-2011 2 156 408 19,10% 22,66%
17-11-2011 2 161 935 20,20% 22,88%
24-11-2011 2 208 961 19,98% 21,66%
Średnia 2 073 035 19,08% 21,38%


Oglądalność konkurencji w czasie nadawania serialu

Stacja Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
Polsat-Szpilki 2 073 035 19,08% 21,38%
TVP 1 1 747 439 16,20% 9,72%
TVN 1 715 571 15,90% 19,15%
TVP 2 1 124 424 10,42% 10,80%


Profil widowni produkcji

    ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 33,68% 70
Kobiety 66,32% 128
Wiek  4-9 1,46% 25
 10-15 4,02% 59
16 - 19 3,82% 68
20 - 24 5,28% 67
25 - 29 6,88% 77
30 - 34 8,90% 108
35 - 39 10,32% 140
40 - 44 7,27% 113
45 - 49 10,35% 151
50 - 54 13,27% 165
55 - 59 10,03% 129
60 18,40% 91
Wlk. miasta Wieś 38,52% 98
< 50 tys. 25,99% 108
50-100 tys. 8,45% 98
100-200 tys. 8,28% 102
> 200 tys. 18,75% 93
Zawód Top management 8,81% 102
Pracownicy średniego szczebla 19,36% 129
Pracownicy fizyczni i rolnicy 21,19% 106
Emeryci 28,04% 109
Inni 22,59% 74
Wykształcenie Podstawowe 44,66% 99
Średnie 37,76% 128
Wyższe 12,09% 96
Inne 5,49% 43

 


 

Dołącz do dyskusji: “Szpilki na Giewoncie” z mniejszą widownią, 19 mln zł z reklam

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Marcin
oglądałem na Polsat HD
0 0
odpowiedź