SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

T-Mobile liderem przenoszenia numerów w III kw. Play z największą stratą, Plus z najgorszym bilansem

W III kwartale 2022 r. w sieciach komórkowych przeniesiono ponad 345 tys. numerów - wynika z raportu Urzędu Komunikacji Elektronicznej (UKE). Wśród największych operatorów najwięcej numerów stracił Play, ale najgorszy bilans kwartalny zanotował Plus. W "wielkiej czwórce" na plusie znalazł się tylko T-Mobile Polska.

Cykliczne raporty UKE przedstawiają statystyki przenoszenia numerów z wykorzystaniem zarządzanego przez regulatora systemu Platformy Lokalizacyjno-Informacyjnej z Centralną Bazą Danych (PLI CBD).

Więcej przeniesionych numerów

Według najnowszego raportu, w III kwartale 2022 r. w sieciach mobilnych przeniesionych zostało łącznie 345 123 numery. To niemal 32 tys. więcej niż w II kwartale 2022 r., gdy przeniesiono 313 127 numerów. Najwięcej numerów w sieciach mobilnych zmieniło operatora we wrześniu br., najmniej zaś w sierpniu.

T-Mobile liderem, reszta "wielkiej czwórki" na minusie

Wśród czterech największych operatorów komórkowych w ostatnim kwartale bilans trzech zamknął się na minusie. W wyniku przenoszenia numerów Orange Polska stracił ponad 5 tys. użytkowników kart SIM, Polkomtel (operator sieci Plus) - ponad 33,1 tys., a P4 (operator sieci Play) - ponad 8,8 tys.

Jako jedyny operator III kwartał dodatnim bilansem zakończył T-Mobile, zyskując ponad 21,8 tys. nowych użytkowników.

Warto zauważyć, że Netia pozyskała blisko 2,4 tys. więcej numerów komórkowych. Dobry wynik zanotował też Premium Mobile z 6,1 tys. kart SIM na plusie.

Na plusie także operatorzy kablowi. UPC dzięki przenoszeniu numerów zwiększyła bazę kart SIM o blisko 3 tys., Vectra o ponad 3,7 tys., a Multimedia o 830.

Dołącz do dyskusji: T-Mobile liderem przenoszenia numerów w III kw. Play z największą stratą, Plus z najgorszym bilansem

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Johnny
To że P4 stracił najwięcej klientów mnie nie dziwi. O ile technicznie są coraz lepsi (internet np. na Śląsku zapieprza na LTE lepiej niż T-Mobile na 5G - sam sprawdzałem) o tyle obsługa w terenie, w salonach beznadziejna, dosłownie: nie dająca żadnej nadziei. Play swoje, a sprzedawca swoje i nie ma siły. Sam się o tym przekonałem i nie będę opisywać szczegółów bo mi się nie chce, ale gdyby nie ten coraz szybszy internet w Play to też bym poszedł z tej sieci. Mają nad czym pracować w terenie, w salonach (a może w tych salonach pracują jacyś sabotażyści?).
odpowiedź
User
Jan.
Wcale mnie to nie dziwi skoro dla play najważniejsza jest wygoda obsługi nie abonenta ciągła walka z siecią o sprawność play24 jest nużąca.
odpowiedź
User
Maniakasp
Przeniosłam ostatnio moich rodziców do t-mobile oferta na karte, wg mnie najlepsza j opcja jelsi chodzi o jakosc usług i cene.
odpowiedź