T-Mobile promuje elektroniczne umowy z klientami aby ograniczyć papierowe dokumenty
T-Mobile Polska zachęca swoich użytkowników do zawierania umów z operatorem za pomocą dokumentów w formie elektronicznej. W ten sposób operator chce ograniczyć stosowanie tradycyjnych papierowych dokumentów i dbać o środowisko.
T-Mobile proponuje rozwiązania przystępne klientom i środowisku zachęcając do zawierania umów w postaci elektronicznej. Według operatora taka forma podpisywania dokumentów jest całkowicie zgodna z nowelizacją ustawy o prawie telekomunikacyjnym, która przynosi wiele zmian w procesach sprzedaży, w tym zasadach obiegu dokumentów.
Nowe przepisy nakładają na operatorów telekomunikacyjnym obowiązek dostarczenia klientowi kompletu dokumentów (warunki świadczenia usług, cenniki itp.) w takiej samej formie jak umowa główna, na trwałym nośniku. E-umowa pozwala uniknąć generowania dodatkowych, papierowych dokumentów i według T-Mobile przyczynia się do znacznej redukcji materiałów koniecznych do ich wytworzenia.
- T-Mobile zachęca klientów do zawierania umów elektronicznie - poprzez e-mail. Po podpisaniu umowy i wyrażeniu zgody na wysłanie kompletu dokumentów e-mailem klient otrzyma jedynie jednokartkowy wydruk z podsumowaniem swojej oferty
– wyjaśnia w komunikacie Agnieszka Dudek, dyrektor departamentu zarządzania customer experience w T-Mobile Polska.
W trzecim kwartale br. T-Mobile Polska osiągnął 1,69 mld zł przychodów (5,5 proc. więcej niż rok wcześniej) i 418 mln zł zysku EBITDA (po wzroście o 11,5 proc. w skali roku). Na koniec września firma miała 10,69 mln klientów, o 396 tys. więcej niż rok wcześniej.
Dołącz do dyskusji: T-Mobile promuje elektroniczne umowy z klientami aby ograniczyć papierowe dokumenty