Talk-show „Kuba Wojewódzki” ogląda milion widzów. Hitem odcinek z Anitą Włodarczyk
Najnowszą serię „Kuby Wojewódzkiego” ogląda średnio 1,07 mln osób, niemal tyle samo ile talk-show gromadził rok temu. TVN w czasie emisji programu jest wiceliderem w rynku telewizyjnym.
Premierowe odcinki 21. serii „Kuby Wojewódzkiego” na antenie TVN oglądać można we wtorki o godz. 22.30, począwszy od 6 września br. Trzy pierwsze z nich obejrzało średnio 1,07 mln osób, co zapewniło stacji 12,37 proc. udziału wśród wszystkich widzów, 14,81 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 14,15 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Do tej pory najchętniej oglądany odcinek talk-show zgromadził przed telewizorami 1,12 mln widzów. Wyemitowany został on 13 września br., a gościli w nim Anita Włodarczyk i kabaret Kałamasz.
Widownia „Kuby Wojewódzkiego 21” odcinek po odcinku
Data |
Wszyscy 4+ |
|
AMR |
SHR % |
|
06-09-2016 |
1 060 747 |
11,94% |
13-09-2016 |
1 123 941 |
13,30% |
20-09-2016 |
1 015 803 |
11,88% |
Średnio: |
1 066 930 |
12,37% |
W porównaniu do emitowanej rok temu 19. serii, widownia „Kuby Wojewódzkiego” niemal się nie zmieniła, choć wzrósł udział produkcji w grupie komercyjnej - docelowej dla stacji komercyjnych. Trzy pierwsze odcinki formatu pokazane rok temu oglądało średnio 1,08 mln osób, a udział TVN wynosił wtedy 12,69 proc. w 4+ oraz 15,64 proc. w 16-49.
TVN w paśmie nadawania programu Kuby Wojewódzkiego jest wiceliderem rynku telewizyjnego. Pierwsze miejsce zajmuje Polsat, emitujący wówczas filmy fabularne, co przekłada się na 13,67 proc. udziału. Trzecia jest TVP2 („Magazyn Expressu Reporterów” oraz filmy dokumentalne; 12,29 proc.), a czwarta - TVP1 („Chodzi o pieniądze” i „Firmowe ewolucje”; tylko 1,61 proc.).
Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59.
Oglądalność talk-show na tle konkurencji
Stacja |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
16-59 |
|||
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
|
Polsat |
1 179 796 |
13,67% |
765 026 |
18,61% |
974 386 |
16,67% |
TVN - Kuba Wojewódzki 21 |
1 066 930 |
12,37% |
609 049 |
14,81% |
826 756 |
14,15% |
TVP2 |
1 060 519 |
12,29% |
338 311 |
8,23% |
606 639 |
10,38% |
TVP1 |
139 292 |
1,61% |
59 590 |
1,45% |
80 152 |
1,37% |
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w sierpniu br. wyniósł 9,51 proc.
Dołącz do dyskusji: Talk-show „Kuba Wojewódzki” ogląda milion widzów. Hitem odcinek z Anitą Włodarczyk