SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Talk-show „Kuba Wojewódzki” ogląda milion widzów. Hitem odcinek z Anitą Włodarczyk

Najnowszą serię „Kuby Wojewódzkiego” ogląda średnio 1,07 mln osób, niemal tyle samo ile talk-show gromadził rok temu. TVN w czasie emisji programu jest wiceliderem w rynku telewizyjnym.

Kuba Wojewódzki, fot: TVN / FremantleMedia Polska / Wojciech Kurczewski Kuba Wojewódzki, fot: TVN / FremantleMedia Polska / Wojciech Kurczewski

Premierowe odcinki 21. serii „Kuby Wojewódzkiego” na antenie TVN oglądać można we wtorki o godz. 22.30, począwszy od 6 września br. Trzy pierwsze z nich obejrzało średnio 1,07 mln osób, co zapewniło stacji 12,37 proc. udziału wśród wszystkich widzów, 14,81 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 14,15 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Do tej pory najchętniej oglądany odcinek talk-show zgromadził przed telewizorami 1,12 mln widzów. Wyemitowany został on 13 września br., a gościli w nim Anita Włodarczyk i kabaret Kałamasz.

Widownia „Kuby Wojewódzkiego 21” odcinek po odcinku

Data

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

06-09-2016

1 060 747

11,94%

13-09-2016

1 123 941

13,30%

20-09-2016

1 015 803

11,88%

Średnio:

1 066 930

12,37%

W porównaniu do emitowanej rok temu 19. serii, widownia „Kuby Wojewódzkiego” niemal się nie zmieniła, choć wzrósł udział produkcji w grupie komercyjnej - docelowej dla stacji komercyjnych. Trzy pierwsze odcinki formatu pokazane rok temu oglądało średnio 1,08 mln osób, a udział TVN wynosił wtedy 12,69 proc. w 4+ oraz 15,64 proc. w 16-49.

TVN w paśmie nadawania programu Kuby Wojewódzkiego jest wiceliderem rynku telewizyjnego. Pierwsze miejsce zajmuje Polsat, emitujący wówczas filmy fabularne, co przekłada się na 13,67 proc. udziału. Trzecia jest TVP2 („Magazyn Expressu Reporterów” oraz filmy dokumentalne; 12,29 proc.), a czwarta - TVP1 („Chodzi o pieniądze” i „Firmowe ewolucje”; tylko 1,61 proc.).

Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59.

Oglądalność talk-show na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

16-59

AMR

SHR %

AMR

SHR %

AMR

SHR %

Polsat

1 179 796

13,67%

765 026

18,61%

974 386

16,67%

TVN - Kuba Wojewódzki 21

1 066 930

12,37%

609 049

14,81%

826 756

14,15%

TVP2

1 060 519

12,29%

338 311

8,23%

606 639

10,38%

TVP1

139 292

1,61%

59 590

1,45%

80 152

1,37%

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w sierpniu br. wyniósł 9,51 proc.

Dołącz do dyskusji: Talk-show „Kuba Wojewódzki” ogląda milion widzów. Hitem odcinek z Anitą Włodarczyk

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
xd
widzę ze w tvp1 w tym czasie na bogato :D
0 0
odpowiedź
User
yt
Jaki prowadzący taka widownia. Dla zbyt zalatuje szambem
0 0
odpowiedź
User
conf
a o której to teraz w tvn leci ? 12 czy juz przerzucili na 1 w nocy?;)
0 0
odpowiedź