SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Tanie branie” - nieudane podrywy w reklamach sklepów Avans (wideo)

Rusza nowa kampania reklamowa sieci elektromarketów Avans - pod hasłem „Tanie branie tylko w Avans”. Za kreację odpowiada PZL, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Easymedia.

- Kampania nawiązuje do niestandardowych tekstów na podryw, a wniosek z nich płynący może być jeden: tanie branie jest tylko w Avans. W naszych sklepach jest tak tanio, że to już nie zakupy, a po prostu „Tanie branie” - opisuje akcję Artur Herod, dyrektor marketingu marki Avans.

Spoty nakręcono przed sklepem Avans mieszczącym się w centrum handlowym podwarszawskich Łomiankach. Wyreżyserował je Iwo Zaniewski, dyrektor kreatywny agencji PZL.

Akcja reklamowa obejmuje telewizję (TVP1, TVP2, TVN i Polsat, stacje tematyczne z oferty TVN, Polsatu, Atmediów i Discovery) oraz internet (m.in. konkurs z pomysłami na podryw na facebookowym fanpage’u marki Avans). Działania będą prowadzone minimum do stycznia.

Kreację kampanii przygotowała agencja PZL, a zakupem czasu reklamowego w telewizji zajął się dom mediowy Easymedia.

 

Dołącz do dyskusji: „Tanie branie” - nieudane podrywy w reklamach sklepów Avans (wideo)

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kamil
Ostatnio w Avansie kupowałem telewizor i tam było najtaniej w mieście.
0 0
odpowiedź
User
gość niedzielny
dramat
0 0
odpowiedź
User
Ryśiek
miła obsługa godna polecenia
0 0
odpowiedź