“Tele Świat” ma więcej stron
Dwutygodnik “Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) od wydania, które ukazało się w poniedziałek 6 września br., liczy 108 stron, czyli o 8 więcej niż dotychczas. Tytuł drukowany jest też na lepszym papierze.
Na nowych stronach znalazły się dodatkowe opisy programów i filmowych hitów, ciekawostki z życia gwiazd, a także informacje z planów seriali, relacje z wydarzeń sportowych oraz kulisy programów rozrywkowych. W tym wydaniu “Tele Świat” jest także specjalny przewodnik po jesiennych hitach telewizyjnych. Cena pisma nie uległa zmianie i nadal wynosi 1,80 zł.
Numer wspiera kampania promocyjna w telewizji (TVP 1, TVP 2, Polsat, TVN, TVN Siedem, TVN 24, TVN Style, TVN Turbo, TVN Meteo, TVP Polonia, TVP Kultura,TVP Sport, kanały z portfolio At Media) oraz w radiu RMF FM i na portalu Interia.pl. Kreacją przygotowała agencja Happy Hours, media zaplanował dom mediowy Mediaedge:CIA.
Z danych wydawcy, zgłoszonych do ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika “Tele Świat” w pierwszym półroczu wyniosła 370 tys. egz.
Dołącz do dyskusji: “Tele Świat” ma więcej stron