„Tele Tydzień” mocno traci, ale dalej jest liderem tygodników telewizyjnych
W sierpniu 2013 roku wszystkie tygodniki z programem telewizyjnym zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Super TV”. Liderem zestawienia pozostał „Tele Tydzień”.
Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w sierpniu 2013 roku uplasowała się na poziomie 817 408 egz., co oznacza spadek względem sierpnia 2012 roku o 9,70 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 7,26 proc. i ustabilizowała się na poziomie 354 444 egz.
Na ostatnią pozycję podium (z miejsca czwartego) awansował „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 150 274 egz., po spadku o 11,65 proc.
Dwa oczka niżej uplasował się „Super TV” (także Wydawnictwo Bauer). Średnia sprzedaż ogółem tego magazynu spadła najbardziej w zestawieniu, bowiem o 21,87 proc. i wyniosła 127 371 egz.
Wirtualnemedia.pl |
sierpień |
|
ZKDP |
2013 |
2012 |
Tytuł |
Sprzedaż ogółem |
|
Tele Tydzień |
817 408 |
905 209 |
To & Owo |
354 444 |
382 181 |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV |
150 274 |
170 099 |
Tele Max |
145 503 |
178 060 |
Super TV |
127 371 |
163 018 |
Program TV |
102 131 |
105 444 |
Teleprogramy |
28 923 |
33 117 |
W sierpniu 2013 roku w porównaniu do lipca 2013 roku największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem (o 2,52 proc.) pochwalić się mógł „Kurier TV”. Z kolei najwięcej straciły tutaj „Teleprogramy” - było to jednak zaledwie 0,09 proc.
Wirtualnemedia.pl |
2013 |
|
ZKDP |
sierpień |
lipiec |
Tytuł |
Sprzedaż ogółem |
|
Tele Tydzień |
817 408 |
803 040 |
To & Owo |
354 444 |
349 395 |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV |
150 274 |
146 578 |
Tele Max |
145 503 |
145 524 |
Super TV |
127 371 |
124 779 |
Program TV |
102 131 |
100 843 |
Teleprogramy |
28 923 |
28 949 |
Tygodnik „Kropka TV” (P&P) nie został zgłoszony do Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Dołącz do dyskusji: „Tele Tydzień” mocno traci, ale dalej jest liderem tygodników telewizyjnych