„Tele Tydzień” sprzedaje już tylko 766 tys. egz. Ranking tygodników telewizyjnych
W sierpniu 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych był „Tele Tydzień”. Prawie wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciły „Teleprogramy”. Zyskał jedynie „Kurier TV”.
Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w sierpniu 2014 roku uplasowała się na poziomie 765 786 egz., co oznacza spadek względem sierpnia 2013 roku o 6,32 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 5,34 proc. i ustabilizowała się na poziomie 335 530 egz.
Na podium uplasował się jeszcze „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 172 064 egz., po wzroście o 14,50 proc. - jedynym w zestawieniu.
Z kolei największy spadek odnotował magazyn „Teleprogramy” (Teleprogramy), który w zestawieniu uplasował się na ostatnim, piątym miejscu. Średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmniejszyła się o 11,87 proc. i wyniosła 25 489 egz.
Wirtualnemedia.pl |
sierpień |
|||||
ZKDP |
2014 |
2013 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Tele Tydzień |
1 008 694 |
768 211 |
765 786 |
1 058 526 |
819 208 |
817 408 |
To & Owo |
494 986 |
335 530 |
335 530 |
511 185 |
354 444 |
354 444 |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV |
253 709 |
172 064 |
172 064 |
229 979 |
150 274 |
150 274 |
Program TV |
202 108 |
119 170 |
97 303 |
208 474 |
127 284 |
102 131 |
Teleprogramy |
59 620 |
25 489 |
25 489 |
63 530 |
28 923 |
28 923 |
W sierpniu 2014 roku w porównaniu do lipca 2014 roku największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych (o 2,07 proc.) pochwalić się mógł „Program TV” (Oficyna Wydawnicza „Press - Media”). Z kolei najwięcej straciły „Teleprogramy” - było to 2,90 proc.
Wirtualnemedia.pl |
2014 |
|||||
ZKDP |
sierpień |
lipiec |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Tele Tydzień |
1 008 694 |
768 211 |
765 786 |
1 075 405 |
785 163 |
783 263 |
To & Owo |
494 986 |
335 530 |
335 530 |
519 134 |
332 565 |
332 565 |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV |
253 709 |
172 064 |
172 064 |
267 934 |
169 613 |
169 613 |
Program TV |
202 108 |
119 170 |
97 303 |
206 433 |
117 589 |
95 327 |
Teleprogramy |
59 620 |
25 489 |
25 489 |
64 450 |
26 250 |
26 250 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Tele Tydzień” sprzedaje już tylko 766 tys. egz. Ranking tygodników telewizyjnych