SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Tele Tydzień” sprzedaje już tylko 766 tys. egz. Ranking tygodników telewizyjnych

W sierpniu 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych był „Tele Tydzień”. Prawie wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciły „Teleprogramy”. Zyskał jedynie „Kurier TV”.

Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w sierpniu 2014 roku uplasowała się na poziomie 765 786 egz., co oznacza spadek względem sierpnia 2013 roku o 6,32 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie

Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 5,34 proc. i ustabilizowała się na poziomie 335 530 egz.

Na podium uplasował się jeszcze „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 172 064 egz., po wzroście o 14,50 proc. - jedynym w zestawieniu.

Z kolei największy spadek odnotował magazyn „Teleprogramy” (Teleprogramy), który w zestawieniu uplasował się na ostatnim, piątym miejscu. Średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmniejszyła się o 11,87 proc. i wyniosła 25 489 egz.

Wirtualnemedia.pl

sierpień

ZKDP

2014

2013

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Tele Tydzień

1 008 694

768 211

765 786

1 058 526

819 208

817 408

To & Owo

494 986

335 530

335 530

511 185

354 444

354 444

Magazyn Telewizyjny Kurier TV

253 709

172 064

172 064

229 979

150 274

150 274

Program TV

202 108

119 170

97 303

208 474

127 284

102 131

Teleprogramy

59 620

25 489

25 489

63 530

28 923

28 923


W sierpniu 2014 roku w porównaniu do lipca 2014 roku największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych (o 2,07 proc.) pochwalić się mógł „Program TV” (Oficyna Wydawnicza „Press - Media”). Z kolei najwięcej straciły „Teleprogramy” - było to 2,90 proc.

Wirtualnemedia.pl

2014

ZKDP

sierpień

lipiec

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Tele Tydzień

1 008 694

768 211

765 786

1 075 405

785 163

783 263

To & Owo

494 986

335 530

335 530

519 134

332 565

332 565

Magazyn Telewizyjny Kurier TV

253 709

172 064

172 064

267 934

169 613

169 613

Program TV

202 108

119 170

97 303

206 433

117 589

95 327

Teleprogramy

59 620

25 489

25 489

64 450

26 250

26 250


Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „Tele Tydzień” sprzedaje już tylko 766 tys. egz. Ranking tygodników telewizyjnych

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Erwu
Warren Buffett zarabia dziennie tylko 35 milionów dolarów.
0 0
odpowiedź
User
Szkoda
Rownia pochyla... Wewnetrzne konflikty i brak pomyslu na promowanie i wspieranie tytulu (brak jakichkolwiek dzialan) wygladaja jak premedytacja... Pogrzebane przez tyle lat Telekamery.... Szkoda. A moze po prostu wiedza, ze nie warto inwestowac?
0 0
odpowiedź
User
No cóż
ile mozna czytac o Zielinskiej :)
0 0
odpowiedź