Telewizja Polska w przetargu szuka domu mediowego
Telewizja Polska rozpoczęła przetarg na wybór domu mediowego. Zlecenie dotyczy budżetu w wysokości blisko 13 mln zł, z czego wynagrodzenie dla agencji wyniesie 484 tys. zł. Obsługi nadawcy broni Value Media.
Do zadań wybranego w przetargu domu mediowego należeć będzie m.in. tworzenie strategii mediowych kampanii reklamowych, planowanie i zakup mediów w celu ich realizacji. Wybrana agencja będzie pracować dla telewizji publicznej w tym zakresie przez rok od momentu podpisania umowy - ma to nastąpić najpóźniej 1 czerwca br.
Zaplanowane przez TVP kampanie mają obejmować wszystkie kanały komunikacji: prasę, telewizję, radio, internet oraz outdoor.
Nadawca dopuszcza działania reklamowe także w mediach zagranicznych - budżet na to nie może jednak w ciągu roku przekroczyć kwoty 200 tys. zł brutto, już po rabatach. TVP przewiduje też działania niestandardowe - chce na nie przeznaczyć 3,24 mln zł brutto (po rabatach).
Całkowity budżet mediowy na zaplanowane przez TVP kampanie reklamowe wynosi 12,925 mln tys. zł netto, z czego 12,441 mln zł zostanie przeznaczone na zakup mediów, a kwota 484 tys. zł netto będzie stanowić roczne wynagrodzenie wybranego domu mediowego.
Przetarg trwa do 28 marca br., a warunkiem udziału w nim jest wpłata 100 tys. zł wadium.
Aktualnie za planowanie i zakup mediów do kampanii reklamowych TVP odpowiada Value Media. Ten dom mediowy wygrał przetarg nadawcy na początku ub.r. i zaczął jego obsługę mediową w lutym. Umowa wówczas została zawarta na rok. Na początku lutego br. TVP przedłużyła umowę z tą agencją o kolejne cztery miesiące, do końca maja.
Dołącz do dyskusji: Telewizja Polska w przetargu szuka domu mediowego
redakcja
o szczegóły