'The Daily Telegraph' z Gazetą Wyborczą
Kilkaset ofert pracy brytyjskich firm z największej opiniotwórczej gazety w Wielkiej Brytanii ukaże się w specjalnym dodatku do "Gazety Wyborczej" we wtorek 9 października. Znajdzie się w nim również reportaż o Polakach, którzy wyjechali w poszukiwaniu pracy na Wyspy Brytyjskie oraz ich porady dla przyszłych emigrantów.
- "The Daily Telegraph" to wiodący dziennik opiniotwórczy w Wielkiej Brytanii. Nie mieliśmy zatem wątpliwości, że najlepszym partnerem dla nas i naszych klientów jest "Gazeta Wyborcza" - największa polska gazeta opiniotwórcza z dodatkiem rekrutacyjnym "Gazeta Praca". W takiej konfiguracji możemy zaoferować naszym klientom dotarcie do bardzo dobrej grupy odbiorców, a czytelnikom w Polsce - dostęp do ofert bardzo dobrze płatnej pracy w Wielkiej Brytanii. Nasze kraje i nasze gazety nigdy nie były tak blisko. Chcemy tę innowacyjną współpracę rozwijać - mówi Steve Playford, dyrektor sprzedaży ogłoszeń rekrutacyjnych w "The Daily Telegraph".
"The Daily Telegraph" jest największym opiniotwórczym dziennikiem w Wielkiej Brytanii. Gazeta sprzedaje średnio dziennie ponad 890 tys. egzemplarzy czyli o 250 tys. egzemplarzy więcej niż drugi w segmencie brytyjski "The Times"*. Tytuł powstał 150 lat temu i jest wydawany przez Telegraph Media Group. Dodatek z ogłoszeniami o pracy "The Daily Telegraph Jobs & Careers" ukazuje się z gazetą od 20 lat. Dołączany jest w czwartki i ma najsilniejszą pozycję na rynku w kategoriach ogłoszeń z branży przemysłowej, handlowej, inżynieryjnej i budowlanej.
Dodatek "The Daily Telegraph Jobs & Careers" w "Gazecie
Wyborczej" będzie miał objętość 20 stron. Zostanie wsparty kampanią
reklamową w telewizji (TVP, TVN, TVN24), radiu (Radio Złote
Przeboje, Radio Roxy FM, Radio TOK FM, Radio ZET, Radio Eska) oraz
w "Gazecie Wyborczej" i bezpłatnym dzienniku "Metro".
* Dane o sprzedaży egzemplarzowej w okresie luty-lipiec 2007r.
dostarczone przez wydawcę "The Daily Telegraph".
Dołącz do dyskusji: 'The Daily Telegraph' z Gazetą Wyborczą