SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

The Dumplings i Mary Komasa twarzami kampanii Pumy

Dwie artystki - Justyna Święs z zespołu The Dumplings oraz Mary Komasa - zostały ambasadorkami nowej kampanii "Do You" marki Puma. Twarzą międzynarodowej edycji akcji jest zaś modelka i aktywistka Cara Delevingne

W ramach kampanii Do You The Dumplings i Mary Komasa przygotowali wspólnie specjalny utwór. Komasa zaśpiewa w nim wyjątkowo po polsku. Artystka na co dzień mieszka w Berlinie. Premiera piosenki i teledysku "Jestem kobietą" odbyła się 26 lipca. Reżyserem klipu jest Piotr Matejkowski.

Tekst utworu napisał Jacek Cygan, muzykę skomponował Wojciech Olszak. W teledysku zagrały modelka Ania Bielawska i gimnastyczka Dominika Zatorska. Klip pokazuje historię dwóch sióstr  które w różnych sytuacjach w ciągu dnia wspierają się nawzajem w realizacji swoich celów. Do You w tej narracji pokazane jest także jako motto wspierających się kobiet, walczących o swoje miejsce w świecie.

- Do You to manifest dla wszystkich kobiet, który zachęca je do bycia sobą, nie poddawania się narzuconym normom, robienia rzeczy tylko dla siebie bez względu na to jak postrzega to otoczenie - głosi opis akcji.

Obok piosenki i teledysku, w ramach kampanii przygotowano także specjalną sesję zdjęciową, autorstwa Pawła Fabjańskiego. Dodatkowo Puma przygotowała limitowaną edycję koszulek z nadrukiem Do You, odwróconym lustrzanie, tak by jego przesłanie można było odczytać jedynie patrząc na siebie w lustrze. Zabieg ma podkreślić, że Puma zachęca kobiety i odwagi i niezależności. Typografię nadruku zaprojektowała Zuzanna Rogatty.

Za realizację i stworzenie całej koncepcji aktywacji odpowiada agencja high&. Odpowiada także za stworzenie planu komunikacji, selekcję i zaangażowanie artystów, koprodukcję utworu, teledysku oraz sesji zdjęciowej. Za produkcję teledysku i sesji zdjęciowej odpowiada Oto Film. Zakupem mediów zajmuje się Blue 449. Za organizację eventu, współpracę z influencerami oraz wsparcie medialne i PR odpowiedzialna jest Aliganza.

Dołącz do dyskusji: The Dumplings i Mary Komasa twarzami kampanii Pumy

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
nie
Film o dziewczyna, który zrealizowało 3 mężczyzn. rzeczywiście, kupuję to.
0 0
odpowiedź