„The New York Times” z rekordowymi wynikami. 800 mln dol. przychodów z segmentu cyfrowego
W 2019 roku „The New York Times” zanotował 800 mln dolarów przychodów z działalności internetowej - poinformował wydawca dziennika. To rekordowy wynik w historii gazety. W ciągu roku liczba cyfrowych subskrypcji „NYT” wzrosła o ponad milion, obecnie dziennik ma z górą 5 milionów prenumeratorów.
Niektóre liczby dotyczące rozwoju „New York Times’a” w 2019 r. podał podczas spotkania z władzami Nowego Jorku Mark Thompson, szef The New York Times Company.
Rekord w digitalu
Mark Thompson poinformował, że w 2019 r. „NYT” osiągnął ponad 800 mln dol. przychodów z subskrypcji cyfrowych. To rekord w historii dziennika, a także próg przekroczony wcześniej niż planowano - w 2015 r., kiedy osiągnięto poziom 400 mln dol. z obszaru digital wydawca zakładał podwojenie tej kwoty do końca 2020 r.
W ub.r. „NYT” pozyskał ponad milion nowych subskrybentów cyfrowych, co jest w wypadku tego dziennika kolejnym rekordem od czasu gdy wydawca w 2011 r. postawił na rozwój swojego biznesu głównie w obszarze internetowym.
5 milionów subskrybentów
Szef NYT Company podaje, że obecnie dziennik ma z górą 5 mln prenumeratorów. 3,4 mln to subskrybenci głównego serwisu newsowego, 300 tys. korzysta z platformy NYT Cooking, a 600 tys. z serwisu NYT Crossword. Z kolei 900 tys. użytkowników to prenumeratorzy drukowanej wersji „New York Times’a”.
NYT Company zapowiada, że 6 lutego br. przedstawi wyniki finansowe dotyczące czwartego kwartału 2019 r., a także dane na temat całego ub.r.
„New York Times” jest obecnie zdecydowanym światowym liderem prasowym jeśli chodzi o liczbę cyfrowych subskrybentów. W III kwartale 2019 r. dziennik uzyskał przychody przekraczające 428 mln dolarów, a zysk netto był wyższy od przewidywanego, spadły jednak przychody reklamowe wydawcy.
Dołącz do dyskusji: „The New York Times” z rekordowymi wynikami. 800 mln dol. przychodów z segmentu cyfrowego