„The Voice of Poland 3” wygrał z TVP1 i Polsatem. 14,6 mln zł z reklam
„The Voice of Poland 3” oglądał 2,15 mln osób. Program dał TVP2 drugie miejsce w rynku, ale cieszył się mniejszą popularnością niż nadawana rok temu w tym paśmie „Bitwa na głosy”. Wpływy z reklam wyniosły 14,6 mln zł. TVP2 myśli już o kolejnej edycji.
Dwójka „The Voice of Poland 3” emitowała w soboty o godz. 20.05, w okresie od 7 września do 30 listopada br. Średnia widownia muzycznego widowiska wyniosła 2,15 mln osób, co przełożyło się na 14,58 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 15,03 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl.
Nadawana w analogicznym okresie ub.r. w tym paśmie „Bitwa na głosy 3” miała średnio 2,28 mln oglądających, co przełożyło się odpowiednio na 15,60 proc. oraz 13,81 proc. udziału (więcej na ten temat).
Z kolei emitowana wiosną br. druga odsłona „The Voice of Poland” przyciągała 2,17 mln widzów przy udziale wynoszącym odpowiednio 14,88 proc. oraz 15,44 proc. udziału (zobacz te dane).
W czasie nadawania „The Voice of Poland” TVP2 zajmowała drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym czasie była stacja TVN z udziałem na poziomie 18,77 proc., pokazująca konkurencyjny talent-show „Mam talent!” oraz filmy fabularne. Gorzej od TVP2 poradziły sobie: TVP1 (13,33 proc.; prognoza pogody, „Komisarz Alex” - zobacz wyniki jego oglądalności, i filmy) oraz Polsat (12,97 proc.; pasmo filmowe, serial „Biblia”).
Natomiast w grupie komercyjnej Dwójka też była druga, ale Polsat zajął trzecie miejsce, wygrywając z TVP1.
Stacja |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
AMR |
SHR % |
SHR % |
|
TVN |
2 762 474 |
18,77% |
20,98% |
TVP2 - The Voice of Poland 3 |
2 145 198 |
14,58% |
15,03% |
TVP1 |
1 962 270 |
13,33% |
9,65% |
Polsat |
1 909 416 |
12,97% |
14,41% |
Wpływy z reklam emitowanych przy trzeciej odsłonie programu wyniosły 14,6 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
- Jesteśmy zadowoleni z wyników oglądalności trzeciej edycji „The Voice of Poland”. Dowodzą one, że program cieszy się dużą popularnością i lojalnością widzów. Biorąc pod uwagę zarówno oglądalność, jak również pozytywne opinie dotyczące m.in. wysokiego poziomu muzycznego i artystycznego „The Voice of Poland”, bierzemy pod uwagę możliwość realizacji czwartej edycji programu na wiosnę - mówi Wirtualnemedia.pl Jerzy Kapuściński, dyrektor TVP2.
Szef Dwójki zaznacza jednak, że na ostateczne deklaracje w sprawie kolejnej serii jest jeszcze za wcześnie. Jednak już w połowie grudnia br. odbędą się castingi do czwartej edycji „The Voice of Poland” (dowiedz się więcej).
Trenerami w trzeciej edycji „The Voice of Poland” byli: Edyta Górniak, Maria Sadowska, Marek Piekarczyk oraz Tomson i Baron z Afromental. Show prowadzili: Marika, Tomasz Kammel i Maciej Musiał. Producentem wykonawczym programu jest firma Rochstar. Realizowany jest on na licencji Talpa Content.
Dołącz do dyskusji: „The Voice of Poland 3” wygrał z TVP1 i Polsatem. 14,6 mln zł z reklam