SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TikTok wprowadza nową funkcję dla reklamodawców Reach & Frequency

Funkcja reklamowa TikTok Reach & Frequency oferuje przejrzyste warunki planowania działań brandingowych, monitorowanie grona odbiorców oraz liczby wyświetleń przekazu reklamowego. Dostępna jest także w Polsce.

TikTok Reach & Frequency to testowa funkcja rekomendowana reklamodawcom dostępna na wybranych rynkach, w tym m.in. w Polsce, Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych. Narzędzie to umożliwia łatwe planowanie i zakup mediów, a poprzez optymalny zasięg i częstotliwość pozwala docelowo zwiększyć rozpoznawalność marki.

Zaletą TikTok Reach & Frequency ma być pełna przewidywalność realizowanej kampanii, która pozwoli zarządzać komunikatami w czasie rzeczywistym i dotrzeć do docelowej grupy odbiorców uwzględniając takie kryteria jak płeć, lokalizacja, wiek, język, zainteresowania czy doświadczenie zawodowe.

Kampanie realizowane za pomocą nowej funkcji rozliczane będą w formacie CPM (liczba wyświetleń), a ich założeniem będzie osiągnięcie zakładanego zasięgu bądź wyświetleń wideo. Raportowane efekty przekazu reklamowego zawierać będą dane takie jak zasięg, częstotliwość, CPM, CTR (wskaźnik kliknięć) oraz CPR (wskaźnik dotarcia).

Jak skorzystać z TikTok Reach & Frequency?

W celu skorzystania z funkcji wystarczy skontaktować się z zespołem odpowiedzialnym za konto marki dostępnej na TikToku i zarejestrować się w narzędziu. Warunkiem koniecznym jest posiadanie konta reklamowego TikTok Ads Manager powiązanego umową ramową. Po zgłoszeniu chęci skorzystania z narzędzia zespół TikTok odpowie na nie w ciągu 24 godzin.

Dołącz do dyskusji: TikTok wprowadza nową funkcję dla reklamodawców Reach & Frequency

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Anonim
Fajnie gdyby jeszcze reklamodawcy mogli swobodnie tworzyć reklamy na TikToku...
0 0
odpowiedź