Michał Leonczuk laureatem Grand Prix Timecode Akcja Animacja 2020
Konkurs Timecode Akcja Animacja 2020 wygrał Michał Leonczuk, który przygotował animację dla marki IKEA.
Podczas finału tegorocznej edycji konkursu Timecode Akcja Animacja, transmitowanego na Facebooku, jury przyznało Grand Prix, a marki partnerskie sześć wyróżnień.
Edycja 2020 odbyła się pod hasłem"Animacja dla planety" Wszystkie zadania konkursowe miały wspólny temat przewodni - ekologię. Do konkursu zgłosiło się 189 twórców z całej Polski.
- Poziom tegorocznych prac, w naszej ocenie był naprawdę wysoki. Wygrała animacja Michała Leonczuka, którą jurorzy uznali za oryginalną, ciekawą, dopracowaną i estetyczną, a przede wszystkim dobrze odzwierciedlającą DNA marki Ikea. Konkurs kierujemy do twórców animacji i motion designerów, którzy chcą realizować projekty na potrzeby komunikacji marketingowej, dlatego istotnym kryterium oceny jest właśnie spójność z charakterem marki. W tej pracy to było bardo dobrze widać - powiedział Tomasz Dławichowski - managing director domu produkcyjnego Timecode Film Production, organizator konkursu.
Fixly - Adam Łabuś
IKEA - Natalia Biegaj
Natalia Biegaj - Wyróżnienie from Timecode Akcja Animacja on Vimeo.
Credit Agricole - Barbara Szczepanek i Klaudia Kuśnierz
Barbara Szczepanek, Klaudia Kuśnierz - Wyróżnienie from Timecode Akcja Animacja on Vimeo.
Nexera - Kamila Szkolnik-Gołdyn
Kamila Szkolnik-Gołdyn - Finalistka from Timecode Akcja Animacja on Vimeo.
MagneB6 - Grzegorz Samson
Grzegorz Samson - Wyróżnienie from Timecode Akcja Animacja on Vimeo.
Timecode Akcja Animacja 2020 - zasady, jury
Zadanie konkursowe polegało na stworzeniu w dowolnej technice animacyjnej filmu do jednej z sześciu gotowych ścieżek dźwiękowych przygotowanych przez agencje: FCB Bridge2Fun oraz VML&YR – partnerów kreatywnych konkursu.
Prace w tym roku oceniali: duet reżyserski Kasia Kijek i Przemek Adamski, Beata Śliwińska „Barrakuz” - Visual & Graphic Designer, Andrzej Pągowski – artysta grafik, Małgorzata Drozdowska - creative director FCB Bridge2Fun, Agnieszka Klimczak - Executive Creative Director FCB Bridge2Fun, Anna Iller - branded content manager Grupy Allegro, Agnieszka Koćmierowska - senior art director McCann Worldgroup, Filip Tomann - producent Timecode Film Production, Łukasz Słotwiński - partner / design One Eleven, Anna Szkałuba - Head Of Visual Design, VMLY&R, Olga Wroniewicz - pełnomocnik Rektora ds. współpracy międzynarodowej w Polsko Japońskiej Akademii Technik Komputerowych oraz Kuba Matyka - Creative Director / Experience Director MELT
Dołącz do dyskusji: Michał Leonczuk laureatem Grand Prix Timecode Akcja Animacja 2020