SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Tina" liderem, konkurencja ostro w dół

Październik 2007: Olbrzymie spadki na rynku poradnikowych tygodników dla kobiet.

Według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy tygodnik "Tina" (Wydawnictwo Bauer) osiągnął w październiku 2007 sprzedaż ogółem w wysokości 370 400 egzemplarzy wyprzedzając tym samym pozostałe tytuły w segmencie poradnikowych tygodników dla kobiet. Oznacza to 13-to procentowy wzrost w porównaniu do analogicznego okresu w 2006 r.

Na drugim miejscu uplasował się tygodnik "Przyjaciółka" (Edipresse Polska) - 311 688 egz., na trzecim "Pani Domu" (Axel Springer Polska) - 244 261 egz. a na czwartym miejscu "Naj" (G+J Polska) - 206 323 egz.

październik
ZKDP 2007 2006

Średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem Średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem
Tina 542946 370400 518187 327490
Przyjaciółka 556908 311688 643420 341006
Pani Domu 427960 206323 612009 303654
Naj 406137 184860 549445 263785


2007

październik wrzesień

Średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem Średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem
Tina 542946 370400 522148 344871
Przyjaciółka 556908 311688 538798 267016
Pani Domu 427960 206323 447527 244261
Naj 406137 184860 408204 196376

Dołącz do dyskusji: "Tina" liderem, konkurencja ostro w dół

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl