TNS po raz trzeci odrzuca ofertę WPP
Firma badawcza Taylor Nelson Sofres (TNS) odrzuciła trzecią z kolei ofertę przejęcia złożoną przez holding reklamowy WPP Group.
Przypomnijmy, że wcześniej TNS dwukrotnie odrzucała propozycje WPP, który oferował najpierw 948, a następnie 996 milionów funtów.
Tym razem oferta holdingu wynosiła już 1,078 miliarda funtów, jednak zarząd TNS ponownie uznał, że propozycja WPP "znacząco zaniża wartość" firmy - informuje serwis Brand Republic.
Poza tym na początku ubiegłego miesiąca TNS doszła do porozumienia w sprawie fuzji z GfK, w wyniku której ma powstać druga po Nielsenie największa firma badawcza na świecie o rynkowej wartości około 4 miliardów dolarów.
Ostatnia oferta WPP pojawiła się tuż po orzeczeniu brytyjskiej organizacji Takeover Panel wydającej zgody na przejmowanie firm, że holding musi do 9 lipca przedłożyć ostateczną propozycję przejęcia TNS lub z niej zrezygnować.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: TNS po raz trzeci odrzuca ofertę WPP