TNS zachęca udziałowców do przyjęcia oferty WPP
Firma badawcza Taylor Nelson Sofres (TNS) oświadczyła, że jej zarząd zmienił zdanie w kwestii oferty przejęcia złożonej przez holding reklamowy WPP Group i obecnie zachęca swoich udziałowców do jej przyjęcia.
Zmiana kursu nastąpiła po tym jak w ubiegłym tygodniu WPP oświadczył, że jego warta 2,2 miliarda dolarów oferta przejęcia TNS jest ostateczna i nie zostanie podwyższona przed piątkiem 3 października, do kiedy udziałowcy firmy badawczej mieli czas na jej zaakceptowanie - informuje serwis Brand Republic.
WPP poinformował również, że odsetek akcjonariuszy TNS, którzy zaakceptowali jego propozycję, zwiększył się już do 60,86 procenta. Jednocześnie holding wyznaczył środę 8 października jako nowy termin na przyjęcie oferty.
Wcześniej zarząd TNS namawiał swoich udziałowców do odrzucenia propozycji holdingu, uważając że zaniża ona wartość firmy.
Jeśli dojdzie do fuzji oddziałów badawczych WPP i TNS, na rynku pojawi się największa w Wielkiej Brytanii i druga po Nielsenie największa firma badawcza na świecie pod względem uzyskiwanych dochodów.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: TNS zachęca udziałowców do przyjęcia oferty WPP