Tomasz Serwotka odpowiada za marketing Lenora w regionie CEE
Tomasz Serwotka objął w Procter&Gamble stanowisko brand managera marki Lenor odpowiedzialnego za region Europy Centralnej i Wschodniej - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. W firmie pracuje od 7 lat.
Serwotka awansował ze stanowiska senior associate brand managera marki Lenor. Funkcję tę pełnił od dwóch lat. Wcześniej przez dwa lata był market strategy&planning managerem marek Vizir, Ariel i Bonux. Wtedy odpowiadał też za region CEE pracując w oddziale P&G w Budapeszcie.
W latach 2012-2014 był associate brand managerem kategorii oral care - zarządzał marketingiem tej kategorii na 8 rynkach europejskich. Wcześniej zarządzał biznesem kategorią szczoteczek elektrycznych Oral-B w regionie Europy Centralnej.
Tomasz Serwotka jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu.
Dołącz do dyskusji: Tomasz Serwotka odpowiada za marketing Lenora w regionie CEE