Topshop: pokaz mody i system sprzedaży na Facebooku (wideo)
Marka odzieżowa Topshop zastosuje nowatorski system sprzedaży produktów na Facebooku podczas pokazu swojej nowej kolekcji.
Unique S15 - taką nazwę nosi nowa kolekcja brytyjskiej sieci odzieżowej Topshop, która będzie pretekstem do akcji marketingowej na Facebooku połączonej z internetową sprzedażą produktów na platformie społecznościowej.
14 września br. o godzinie 15:00 czasu londyńskiego odbędzie pokaz wspomnianej kolekcji. Tuż po jego zakończeniu na profilu marki w serwisie Facebook pojawi się film z przebiegu imprezy. Pod projekcją zostaną zaprezentowane ikonki z elementami ubiorów, które modelki będą nosiły w konkretnym fragmencie filmu. Użytkownik będzie mógł na bieżąco kliknąć na wybraną część garderoby, która zostanie automatycznie dodana do jego koszyka zakupowego.
To nie jedyny przykład związania oferty Topshop z mediami społecznościowymi. Firma zamierza uruchomić w swoich stacjonarnych sklepach punkty nazwane shop-in-shopy. Będą w nich dostępne kolekcje ubiorów promowane na profilach Topshop w serwisach Facebook czy Instagram.
Marka Topshop działa w Wielkiej Brytanii od 1964 roku. Obecnie prowadzi ponad 300 sklepów i dostarcza swoje ubrania do 100 krajów na całym świecie.
Dołącz do dyskusji: Topshop: pokaz mody i system sprzedaży na Facebooku (wideo)