SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TPSA ma 500 000 klientów usług telewizyjnych

Telekomunikacja Polska (TPSA) ma około pół miliona klientów usług telewizyjnych, wynika z wypowiedzi prezesa Macieja Wituckiego w piątek. Witucki poinformował, że po podpisaniu umowy o współpracy z TVN, spółka podtrzymuje swój cel strategiczny jakim jest pozyskanie miliona klientów tych usług.

"Jesteśmy już w okolicy 500 tys. klientów usług TV i wierzę, że cel miliona klientów osiągniemy" - powiedział Witucki na konferencji prasowej. Zaznaczył, że część z tych klientów może być wspólna z platformą 'n', co znaczyłoby, że kupili podstawową ofertę telewizyjną TV rozszerzoną o ofertę 'n'. Tacy klienci będą podpisywać jedną umowę i otrzymywać jedną fakturę.

Liczba klientów usług telewizyjnych spółki w II kw. wzrosła o 89 proc. r/r do 453 tys.

TPSA miała 609 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w I poł. 2010 roku wobec 703 mln zł zysku rok wcześniej. Skonsolidowane przychody wyniosły 7860 mln zł wobec 8497 mln zł rok wcześniej.

Dołącz do dyskusji: TPSA ma 500 000 klientów usług telewizyjnych

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jam
Chyba znowu poszła transza kasy na PR z telekomunikacji. Rewelacyjny marketingowy zakrętas. Buduje się rzeczywistość nieistniejąca, w czym jak do tej pory biznes bankowy , giełdowy wiódł prym . Jakich usług telewizyjnych Panie redaktorze ? O`K TP jako sprzedawca odbiorników satelitarnych jest dostawca usług telewizyjnych, powszechnie dostępnych niekodowanych programów, jak każdy mediamartk czy euro. Starsi bracia i tu mają rację, pośrednictwo w sprzedazy jest najleprzy interes , nawet jak się sprzedaje ogólno dostepne, to jest sztuka... sprzedawać kolumnę Zygmynta.
odpowiedź