SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Trójka atakuje

Rusza kampania reklamowa Trójki

25 października rusza kampania reklamowa radiowej Trójki. Kampania oparta na motywie konkursu "Fajny film wczoraj widziałem", promować będzie produkt charakterystyczny dla stacji i nawiązujący do najlepszych trójkowych tradycji. Głównym zadaniem kampanii jest doprowadzenie do wzrostu świadomości marki "Trójka" wśród potencjalnych słuchaczy.

W kampanii wykorzystane zostaną głównie telewizja i prasa, wspierane dodatkowo specyficznymi nośnikami reklamy zewnętrznej i reklamą kinową. Autorem kreacji kampanii (w tym scenariusza filmu reklamowego) jest Andrzej Pągowski. Film w reżyserii Dariusza Szendla zrealizowany został w warszawskim studiu Ariel Films.

Spoty reklamowe, począwszy od listopada br., wyemituje Telewizja Publiczna (TVP1, TVP2) oraz Polsat. Dyrekcja Trójki zrezygnowała z włączenia do kampanii telewizji TVN. Spowodowane jest to materiałem w "Faktach", który zdaniem PR 3 szkalował stacje.

W kampanii prasowej wykorzystane zostaną głównie tygodniki (Wprost, Polityka, Przegląd, Przekrój, Przyjaciółka), miesięczniki (Film, Focus) oraz prasa codzienna (Rzeczpospolita, Gazeta Wyborcza + Gazeta Telewizyjna, Życie Warszawy). Pierwsze reklamy prasowe ukażą się już w piątek 25 października.

Kampania wspierana będzie przez 45 wielkoformatowych, podświetlanych plakatów (4x3 m) typu City Light Board, rozmieszczonych w największych miastach Polski oraz filmy reklamowe emitowane w kinach na terenie całej Polski.

Równocześnie z kampanią wprowadzony będzie nowy liner stacji - "Trójka i usłyszysz więcej", autorstwa agencji Red 8 Communications Group, który zastąpi używany dotychczas "Trójka - twoje pierwsze radio".

Dołącz do dyskusji: Trójka atakuje

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl