SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Trójka zyskuje

Systematyczny wzrost słuchalności radiowej Trójki

W ciągu ostatnich kilku miesięcy udział w rynku Trójki wzrósł o 27 % i wynosi obecnie 5,5 %. W tym czasie Trójka zyskała 500 tysięcy nowych słuchaczy.

Według badań przeprowadzonych przez SMG/KRC w okresie od stycznia do marca 2003 udział stacji wynosi 5,5 %, co oznacza, że wzrósł o 27 % w ciągu kilku miesięcy ( od okresu wrzesień - listopad 2002). Dzienny zasięg stacji wzrósł w tym samym okresie o 32% i wynosi obecnie 7%.

Ostatnie miesiące to również zmiany w strukturze słuchaczy pod względem wykształcenia. Odsetek słuchaczy z wyższym i średnim wykształceniem wzrósł z 76,8% (wrzesień - listopad 2002) do 79,6% (styczeń - marzec 2003).

Oferta programowa oraz systematyczny wzrost słuchalności wpłynęły na zainteresowanie reklamodawców ofertą reklamową Trójki. Agencja Reklamy Polskiego Radia zanotowała rekordowy poziom sprzedaży czasu reklamowego Trójki.

Dołącz do dyskusji: Trójka zyskuje

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl