SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVN liderem 2006 roku

TVN odnotowała w 2006 r. największe wpływy reklamowe sposród wszystkich stacji telewizyjnych. MTV liderem kanałów tematycznych.

TVN zarobiła 2 034 243 520 zł, czyli o ponad 600 mln zł więcej niż w 2005 roku – wynika z danych Expert Monitor. Na drugim miejscu znalazła się Telewizja Polsat, która zanotowało przychody reklamowe na poziomie 1 909 057 285 zł (200 milionów zł więcej niż w 2005 roku).

Na trzecim miejscu telewizyjna "Jedynka" a na czwartym uplasowała się "Dwójka" - oba kanały telewizji publicznej zanotowały wzrost wpływów reklamowych.

Wśród kanałów tematycznych najwięcej zarobiła MTV Polska - wzrost z 97,3 mln zł do 157,4 mln zł.

Wszystkie monitorowane telewizje zarobiły w 2006 roku 7 775 349 178 zł wobec 6 345 996 505 zł w 2005 roku.

bez autopromocji
Rok / Miesiąc I-XII.2006
TOP Medium Wpływy [zł]
Razem: TV 7 775 349 178 zł
TVN 2 034 243 520 zł
POLSAT 1 909 057 285 zł
TVP 1 1 335 679 461 zł
TVP 2 1 029 740 845 zł
TV 4 166 500 995 zł
MTV 157 355 492 zł
TELE 5 143 193 809 zł
TVN 24 125 955 388 zł
TVN SIEDEM 113 987 239 zł
DISCOVERY CHANNEL 82 826 005 zł

 

bez autopromocji
Rok / Miesiąc I-XII.2005
TOP Medium Wpływy [zł]
Razem: TV 6 345 996 505 zł
POLSAT 1 706 612 148 zł
TVN 1 397 089 398 zł
TVP 1 1 171 760 930 zł
TVP 2 838 549 357 zł
TV 4 191 321 484 zł
TVN SIEDEM 132 597 978 zł
TELE 5 124 419 194 zł
MTV 97 296 911 zł
TVN 24 73 368 401 zł
TVP 3 71 475 517 zł

dane cennikowe, bez autopromocji, źródło: Expert Monitor

Podsumowanie wpływów reklamowych w 2006 roku:

Dołącz do dyskusji: TVN liderem 2006 roku

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl