86,5 tys. zł za spot przy "Faktach" w TVN
W opublikowanym przez TVN Media cenniku reklamowym na listopad br. najwyżej - na 86,5 tys. zł - wyceniono spoty emitowane przy codziennych wydaniach “Faktów”.
86,5 tys. zł (cena netto, bez rabatów dla spotu 30-sek.) kosztuje reklama przy “Faktach” w dni powszednie. Stawka dla emisji przy wydaniu niedzielnym jest nieznacznie mniejsza i wynosi 83,4 tys. zł.
Za reklamę przy serwisie sportowym trzeba zapłacić 68,5 tys. zł w dni robocze oraz 65,9 tys. zł w niedziele, zaś przy prognozie pogody - odpowiednio 62,8 tys. zł i 59,2 tys. zł.
Na 58,9 tys. zł wyceniono reklamy przy “Kuchennych rewolucjach” w czwartkowe wieczory. 49,6 tys. zł zapłacą z kolei reklamodawcy zainteresowani obecnością w bloku reklamowym przy programie “Ślub od pierwszego wejrzenia”.
Niewiele mniej - 48,5 tys. zł - kosztuje spot przy programie “Masterchef”.
Cena spotu przy “Milionerach” wynosi 46,7 tys. zł, przy “Na Wspólnej” - 45,7 tys. zł, a przy “Top Model” - 43,5 tys. zł.
Za reklamę przy “Totalnych remontach Szelągowskiej” marketerzy zapłacą 38 tys. zł, przy “Kuba Wojewódzki” - 37,1 tys. zł, a przy serialu “Behawiorysta” (poniedziałkowy wieczór) - 35,5 tys. zł.
25i 26 listopada br. TVN będzie transmitować Puchar Świata w skokach narciarskich - bloki reklamowe przy nich podlegają specjalnej wycenie.
TVN Media jako drugie biuro reklamy tv - po BR TVP - podało ceny reklam na listopad.
Dołącz do dyskusji: 86,5 tys. zł za spot przy "Faktach" w TVN