TVN przed Polsatem, liderem TVP1
W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zajęła TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce należało do Polsatu. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Udział liderującej TVP1 w okresie od 23 lutego do 1 marca 2015 roku zwiększył się o 0,75 pkt. proc. do 13,17 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Z trzeciej na drugą lokatę awansował TVN, którego udział w analizowanym okresie wzrósł o 0,27 pkt. proc. i wyniósł 11,23 proc. Zaś na ostatniej pozycji podium uplasowała się Telewizja Polsat, która tydzień wcześniej była druga. Wynik tej stacji to 11,15 proc., po wzroście o 0,02 pkt. proc. Czwarte miejsce przypadło TVP2 (9,51 proc.; do góry o 0,08 pkt. proc.).
Ogółem łączny udział czterech głównych stacji telewizyjnych w analizowanym okresie uplasował się na poziomie 45,06 proc., po wzroście w porównaniu do poprzedniego tygodnia o 1,12 pkt. proc.
Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TVN7 (3,50 proc.; + 0,24 pkt. proc.), TVP Seriale (1,47 proc.; + 0,01 pkt. proc.), TTV (1,42 proc.; + 0,06 pkt. proc.) i Polo TV (0,87 proc.; + 0,09 pkt. proc.).
Wszyscy 4+ | 16.02 - 22.02.2015 r. | 23.02 - 01.03.2015 r. | |||
Lp. | Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
1 | TVP1 | 889 027 | 12,42% | 939 781 | 13,17% |
2 | TVN | 784 697 | 10,96% | 801 257 | 11,23% |
3 | Polsat | 796 814 | 11,13% | 795 404 | 11,15% |
4 | TVP2 | 674 940 | 9,43% | 678 914 | 9,51% |
5 | TVN7 | 233 116 | 3,26% | 249 563 | 3,50% |
6 | TVP INFO | 225 481 | 3,15% | 213 086 | 2,99% |
7 | TV4 | 222 245 | 3,10% | 210 465 | 2,95% |
8 | TV PULS | 233 666 | 3,26% | 206 788 | 2,90% |
9 | TVN24 | 192 051 | 2,68% | 190 980 | 2,68% |
10 | Puls 2 | 125 193 | 1,75% | 118 666 | 1,66% |
11 | Polsat2 | 107 575 | 1,50% | 104 680 | 1,47% |
12 | TVP Seriale | 104 747 | 1,46% | 104 553 | 1,47% |
13 | TTV - Twoja Telewizja | 97 568 | 1,36% | 101 368 | 1,42% |
14 | TV6 | 86 682 | 1,21% | 89 788 | 1,26% |
15 | TVP Rozrywka | 81 838 | 1,14% | 73 340 | 1,03% |
16 | TVP Regionalna | 69 009 | 0,96% | 70 116 | 0,98% |
17 | Polsat News | 66 335 | 0,93% | 68 050 | 0,95% |
18 | Polo TV | 56 126 | 0,78% | 62 112 | 0,87% |
19 | Stopklatka | 59 314 | 0,83% | 61 615 | 0,86% |
20 | Nickelodeon | 60 202 | 0,84% | 57 766 | 0,81% |
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął Polsat. Stacja ta zanotowała spadek o 0,10 pkt. proc. do 13,31 proc. udziału. Druga lokata należała do TVN, którego udział zwiększył się o 0,63 pkt. proc. do 12,98 proc.
Ostatnia pozycja podium należała do Jedynki - wzrost udziału o 0,90 pkt. proc. do 9,10 proc. udziału. Z kolei czwartą lokatę zajęła Dwójka (do góry o 0,17 pkt. proc. do 8,26 proc.).
Wszyscy 16-49 | 16.02 - 22.02.2015 r. | 23.02 - 01.03.2015 r. | |||
Lp. | Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
1 | Polsat | 376 185 | 13,41% | 372 994 | 13,31% |
2 | TVN | 346 430 | 12,35% | 363 573 | 12,98% |
3 | TVP1 | 230 010 | 8,20% | 254 794 | 9,10% |
4 | TVP2 | 226 957 | 8,09% | 231 505 | 8,26% |
5 | TV PULS | 112 829 | 4,02% | 102 878 | 3,67% |
6 | TVN7 | 89 304 | 3,18% | 93 677 | 3,34% |
7 | TV4 | 96 087 | 3,42% | 92 150 | 3,29% |
8 | TVN24 | 59 850 | 2,13% | 55 010 | 1,96% |
9 | Puls 2 | 54 742 | 1,95% | 53 931 | 1,93% |
10 | TTV - Twoja Telewizja | 45 762 | 1,63% | 47 380 | 1,69% |
11 | TVP Seriale | 44 053 | 1,57% | 42 304 | 1,51% |
12 | Polsat2 | 41 380 | 1,47% | 41 518 | 1,48% |
13 | TV6 | 44 715 | 1,59% | 39 855 | 1,42% |
14 | Polo TV | 33 875 | 1,21% | 39 322 | 1,40% |
15 | Eska TV | 29 055 | 1,04% | 33 413 | 1,19% |
16 | TVP INFO | 37 216 | 1,33% | 33 156 | 1,18% |
17 | TVN Style | 25 195 | 0,90% | 27 295 | 0,97% |
18 | Stopklatka | 25 842 | 0,92% | 27 052 | 0,97% |
19 | TVP Rozrywka | 29 144 | 1,04% | 22 974 | 0,82% |
20 | Discovery | 20 421 | 0,73% | 21 240 | 0,76% |
1 2
Dołącz do dyskusji: TVN przed Polsatem, liderem TVP1