TVN Style liderem kanałów lifestylowych w I półroczu, Discovery Life z największym spadkiem
W I półroczu 2016 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w Polsce był TVN Style. Największym wzrostem pochwalić się mogła stacja Lifetime, a na przeciwnym biegunie znalazł się kanał Discovery Life.
Udział TVN Style w rynku telewizyjnym w I półroczu br. wyniósł 0,69 proc., po wzroście w porównaniu do I półrocza ub.r. o 4,08 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement udostępnionych przez jednego z nadawców.
Drugą lokatę zajął Polsat Play, którego wynik w analizowanym okresie zwiększył się o 3,09 proc. i wyniósł 0,57 proc.
Oczko niżej, z udziałem wynoszącym 0,51 proc., znalazł się kanał TVN Turbo. Jego wynik poszedł do góry o 1,60 proc.
Największym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym 287,50 proc., pochwalić się mogła stacje Lifetime. Jej średni udział w I półroczu br. wyniósł 0,06 proc., a stacja ta awansowała z miejsca 12. na 10.
Z kolei największą jedyną stratę zanotował kanał Discovery Life, który spadł z pozycji 6. na 7. Jego wynik zmalał o 21,05 proc. do 0,14 proc.
Wirtualnemedia.pl |
Wszyscy 4+ |
Dynamika |
|
I półrocze |
|||
2015 |
2016 |
||
Stacja |
SHR % |
SHR % |
% |
TVN Style |
0,662% |
0,689% |
4,08% |
Polsat Play |
0,551% |
0,568% |
3,09% |
TVN Turbo |
0,500% |
0,508% |
1,60% |
Polsat Cafe |
0,378% |
0,387% |
2,38% |
TLC |
0,361% |
0,300% |
-16,90% |
Domo+ |
0,130% |
0,142% |
9,23% |
Discovery Life |
0,171% |
0,135% |
-21,05% |
Kuchnia+ |
0,094% |
0,100% |
6,38% |
Polsat Food |
0,075% |
0,090% |
20,00% |
Lifetime |
0,016% |
0,062% |
287,50% |
BBC Lifestyle |
0,061% |
0,057% |
-6,56% |
E!Entertainment |
0,032% |
0,035% |
9,38% |
Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja lidera również należała do stacji TVN Style, której udział w I półroczu br. wyniósł 0,92 proc., po wzroście o 0,33 proc.
Drugie miejsce, z wynikiem na poziomie 0,81 proc., zajął TVN Turbo, notujący wzrost o 4,68 proc. Ostatnia lokata podium przypadła stacji Polsat Play. Jej udział zmalał o 0,44 proc. i wyniósł 0,68 proc.
Również i w tym ujęciu najwięcej zyskał kanał Lifetime (kanał ten zanotował wzrost o 175 proc. do 0,06 proc. udziału). Na przeciwnym biegunie znalazła się jednak stacja TLC (było to 24,36 proc. do 0,38 proc.).
Wirtualnemedia.pl |
16-49 |
Dynamika |
|
I półrocze |
|||
2015 |
2016 |
||
Stacja |
SHR % |
SHR % |
% |
TVN Style |
0,915% |
0,918% |
0,33% |
TVN Turbo |
0,769% |
0,805% |
4,68% |
Polsat Play |
0,687% |
0,684% |
-0,44% |
TLC |
0,505% |
0,382% |
-24,36% |
Polsat Cafe |
0,413% |
0,349% |
-15,50% |
Discovery Life |
0,180% |
0,146% |
-18,89% |
Domo+ |
0,122% |
0,138% |
13,11% |
Polsat Food |
0,077% |
0,103% |
33,77% |
Kuchnia+ |
0,093% |
0,100% |
7,53% |
BBC Lifestyle |
0,078% |
0,077% |
-1,28% |
E!Entertainment |
0,061% |
0,069% |
13,11% |
Lifetime |
0,020% |
0,055% |
175,00% |
W czerwcu 2016 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w obu grupach wiekowych również był TVN Style. W 4+ jego udział zwiększył się o 12,06 proc. do 0,77 proc., a w 16-49 - o 16,13 proc. do 1,07 proc.
Jednocześnie są to najlepsze miesięczne wyniki oglądalności tej stacji od początku jej nadawania.
- Bardzo się cieszymy z wyników. Świadczy to o tym, ze linia programowa, którą konsekwentnie wprowadzamy od wielu sezonów, podoba się naszym widzom. Również tej jesieni będzie z czego wybierać, przygotowujemy 10 nowości, w tym m.in. nowy program z Małgorzatą Rozenek oraz dwa dokumenty z Magda Gessler z Peru - mówi Wirtualnemedia.pl Joanna Tylman, szefowa TVN Style.
Wirtualnemedia.pl |
Wszyscy 4+ |
Dynamika |
|
czerwiec |
|||
2015 |
2016 |
||
Stacja |
SHR % |
SHR % |
% |
TVN Style |
0,688% |
0,771% |
12,06% |
Polsat Play |
0,574% |
0,553% |
-3,66% |
TVN Turbo |
0,508% |
0,467% |
-8,07% |
Polsat Cafe |
0,457% |
0,425% |
-7,00% |
TLC |
0,350% |
0,361% |
3,14% |
Domo+ |
0,136% |
0,152% |
11,76% |
Discovery Life |
0,175% |
0,151% |
-13,71% |
Kuchnia+ |
0,082% |
0,106% |
29,27% |
Polsat Food |
0,081% |
0,090% |
11,11% |
Lifetime |
0,024% |
0,070% |
191,67% |
BBC Lifestyle |
0,047% |
0,054% |
14,89% |
E!Entertainment |
0,040% |
0,048% |
20,00% |
Wirtualnemedia.pl |
|||
Wirtualnemedia.pl |
16-49 |
Dynamika |
|
czerwiec |
|||
2015 |
2016 |
||
Stacja |
SHR % |
SHR % |
% |
TVN Style |
0,924% |
1,073% |
16,13% |
TVN Turbo |
0,784% |
0,765% |
-2,42% |
Polsat Play |
0,708% |
0,661% |
-6,64% |
TLC |
0,512% |
0,433% |
-15,43% |
Polsat Cafe |
0,470% |
0,376% |
-20,00% |
Discovery Life |
0,210% |
0,167% |
-20,48% |
Domo+ |
0,119% |
0,155% |
30,25% |
Kuchnia+ |
0,064% |
0,108% |
68,75% |
Polsat Food |
0,096% |
0,103% |
7,29% |
E!Entertainment |
0,080% |
0,096% |
20,00% |
Lifetime |
0,026% |
0,057% |
119,23% |
BBC Lifestyle |
0,056% |
0,056% |
0,00% |
Dołącz do dyskusji: TVN Style liderem kanałów lifestylowych w I półroczu, Discovery Life z największym spadkiem