SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVN Style liderem, Polsat Play z największym wzrostem wśród kanałów lifestylowych

W styczniu 2013 roku na pozycję lidera oglądalności wśród kanałów lifestylowych awansowało TVN Style. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Polsat Play, z kolei największym spadek zanotował kanał Fashion.

Udział TVN Style w styczniu 2013 roku wyniósł 0,64 proc. po wzroście względem analogicznego miesiąca rok wcześniej o 47,5 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement. Tym samym kobieca stacja TVN na pozycję lidera awansowała z miejsca trzeciego.

Druga lokata należała do TLC, którego udział w analizowanym okresie zwiększył się o 3,1 proc. i wyniósł 0,46 proc. Na ostatnie miejsce podium - z pozycji piątej - awansował Polsat Play. Udział tej
stacji wzrósł najbardziej w zestawieniu, bowiem o 50,2 proc. i ostatecznie wyniósł on 0,44 proc.

Kanał TVN Turbo spadł z miejsca pierwszego na czwarte, notując wynik na poziomie 0,43 proc. (- 10,3 proc.).

Z kolei największy spadek w rankingu zanotował zajmujący bez zmian zmian ostatnią lokatę kanał Fashion, którego wynik tym razem zmalał praktycznie do zera. W styczniu br. średnia minutowa widownia tego kanału wyniosła zaledwie 16 osób.

wszyscy 4+
styczeń 2012 2013
Stacja AMR SHR % AMR  SHR % 
TVN Style 30 254 0,436 45 785 0,643
TLC 31 028 0,447 32 858 0,461
Polsat Play 20 152 0,291 31 133 0,437
TVN Turbo 32 854 0,474 30 311 0,425
Polsat Cafe 20 394 0,294 25 262 0,355
kuchnia+  7 694 0,111 9 078 0,127
Domo+  5 315 0,077 6 784 0,095
BBC Lifestyle 4 560 0,066 5 878 0,082
CBS Drama  5 238 0,076 3 672 0,052
Wedding TV 4 194 0,060 1 564 0,022
Viacom Blink 1 222 0,018 1 134 0,016
Fashion 352 0,005 16 0,000


Także i wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem z miejsca trzeciego na pozycję lidera awansowała stacja TVN Style, której udział wzrósł tutaj o 46,6 proc. i ustabilizował się na poziomie 0,82 proc. Na drugie miejsce spadł kanał TVN Turbo (0,64 proc. udziału, w dół o 9,0 proc.). Z kolei z drugiego na trzecie miejsce spadło TLC (niemal 0,64 proc., - 0,5 proc.).

Także i w tej grupie wiekowej największym wzrostem pochwalić się mógł Polsat Play, którego udział zwiększył się o 58,1 proc. (do poziomu 0,53 proc.), co dało mu awans na czwarte miejsce. Z kolei również i w tym zestawieniu najwięcej stracił kanał Fashion, który średnio oglądały tutaj zaledwie 3 osoby.

wszyscy 16-49
styczeń 2012 2013
Stacja AMR SHR % AMR  SHR % 
TVN Style 16 018 0,560 23 668 0,821
TVN Turbo 20 125 0,703 18 427 0,640
TLC 18 277 0,639 18 314 0,636
Polsat Play 9 491 0,332 15 128 0,525
Polsat Cafe 10 851 0,379 12 575 0,436
kuchnia+  4 187 0,146 3 171 0,110
BBC Lifestyle 3 140 0,110 2 988 0,104
Domo+  2 905 0,102 2 851 0,099
CBS Drama  2 351 0,082 1 916 0,066
Wedding TV 1 954 0,068 667 0,023
Viacom Blink 609 0,021 521 0,018
Fashion 188 0,007 3 0,000


Najchętniej oglądanym programem w stacjach lifestylowych w styczniu 2013 roku było reality-show „Idealna niania”, które do TVN Style przyciągnęło aż 272 tys. widzów. Do rankingu top 10. stacja ta wprowadziła aż sześć pozycji. Dwa miejsca zajęły programy nadane przez Polsat Play, a po jednym - TLC i TVN Turbo.

Raport TOP programów Stacja Wszyscy 4+
Program AMR SHR %
IDEALNA NIANIA /REALITY SHOW POL./ TVN Style 271 904 2,02
WIEM CO JEM WIEM CO KUPUJE /PROG.PORAD.POL./ TVN Style 263 515 1,59
KUCHENNE REWOLUCJE /REALITY SHOW POL./ TVN Style 236 725 1,56
KURS GOTOWANIA Z GORDONEM RAMSAYEM /REALITY SHOW ANG./ TVN Style 226 319 1,60
CHLOPAKI DO WZIECIA /MAG.POL./ Polsat Play 224 825 1,55
WSTYDLIWE CHOROBY /SER.DOK.W.BRYT./ TLC 218 804 1,46
MIASTA GRZECHU /SER.DOK.ANG./ Polsat Play 218 268 1,95
OBLICZA PROSTYTUCJI - KLUBY NOCNE /FILM DOK.FRA./ TVN Style 217 096 1,37
WIEM CO JEM /PROG.PORAD.POL./ TVN Style 201 228 1,17
LEGENDY PRL /PROG.MOTOR.POL./ TVN Turbo 201 041 1,65


Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości Atmedia.

Dołącz do dyskusji: TVN Style liderem, Polsat Play z największym wzrostem wśród kanałów lifestylowych

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
TLC
Ciekawe cyz nowa ramowka wiosenna, czyli nowy Gordon Ramsey oraz program o Amiszach i Honey Boo Boo podniosa tej stacji ogladalnosc. 3mam kciukI! :-)
0 0
odpowiedź