SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVN Style podwoiło wynik i zostało liderem kanałów lifestylowych

W listopadzie br. najpopularniejszym kanałem lifestylowym było TVN Style, które jednocześnie zanotowało największy wzrost w zestawieniu. Z kolei największy spadek znów dotknął kanału Fashion.

Udział TVN Style w listopadzie br. wyniósł 0,68 proc. po wzroście względem listopada ub.r. aż o 103,9 proc. Tym samym kobieca stacja TVN awansowała z miejsca trzeciego na pozycję lidera i jednocześnie zanotowała najwyższy wzrost w zestawieniu.

Na pozycję drugą z pierwszej w zeszłym miesiącu spadł kanał TVN Turbo, natomiast jego udział zmniejszył się o 3,5 proc. i wyniósł 0,50 proc. Na ostatnim miejscu podium - po spadku z pozycji wicelidera - znalazł się kanał TLC, a jego udział wyniósł 0,39 proc. Kanał ten zanotował spadek względem analogicznego okresu ub.r. o 7 proc.

Natomiast największy spadek w rankingu ponownie dotknął zajmującego bez zmian ostatnią lokatę kanału Fashion, którego wynik tym razem zmalał praktycznie do zera, gdyż jego udział nawet nie przekroczył granicy 0,01 proc.

wszyscy 4+
listopad 2011 2012
Stacja AMR SHR % AMR  SHR % 
TVN Style 21 714 0,335 44 261 0,683
TVN Turbo 33 674 0,519 32 424 0,501
TLC 26 886 0,415 25 022 0,386
Polsat Play 19 987 0,308 24 490 0,378
Polsat Cafe 15 369 0,237 19 344 0,299
kuchnia+  8 291 0,128 8 418 0,130
Domo+  5 094 0,079 6 989 0,108
Club TV  4 632 0,071 3 429 0,053
BBC Lifestyle 2 837 0,044 2 808 0,043
Wedding TV 2 617 0,040 1 765 0,027
Viacom Blink - - 1 592 0,025
Fashion 269 0,004 121 0,002


W grupie widzów między 16. a 49. rokiem życia liderem została także stacja TVN Style, która awansowała z pozycji trzeciej i osiągnęła wynik na poziomie 0,92 proc. Jej udział wzrósł tutaj aż o 103,5 proc. - najbardziej w zestawieniu. Drugie miejsce zajęło TVN Turbo (0,82 proc. udziału, spadek o 3 proc.), a trzecie było TLC (0,52 proc., - 8,8 proc.).

Z kolei także i tutaj najwięcej stracił Fashion (aż 42,5 proc.), którego udział również i w tej grupie wiekowej nie przekroczył już granicy 0,01 proc.

wszyscy 16-49
listopad 2011 2012
Stacja AMR SHR % AMR  SHR % 
TVN Style 12 332 0,454 24 712 0,924
TVN Turbo 22 856 0,841 21 822 0,816
TLC 15 428 0,568 13 851 0,518
Polsat Play 10 783 0,397 12 239 0,458
Polsat Cafe 7 836 0,288 9 870 0,369
kuchnia+  4 133 0,152 4 633 0,173
Domo+  2 986 0,110 3 270 0,122
Club TV  2 293 0,084 1 780 0,067
BBC Lifestyle 1 349 0,050 1 424 0,053
Wedding TV 1 349 0,050 693 0,026
Viacom Blink - - 582 0,022
Fashion 183 0,007 100 0,004


Najchętniej oglądanym programem w stacjach lifestylowych w listopadzie br. był poradnik „Wiem co jem. Wiem co kupuję”, który do TVN Style przyciągnął uwagę aż 268 tys. widzów. Do rankingu top 10. stacja ta wprowadziła aż pięć pozycji. Po dwa miejsca zajęły programy nadane przez Polsat Play oraz TVN Turbo, zaś ostatnią lokatę zajęła audycja TLC.

Raport TOP programów Stacja Wszyscy 4+
Program AMR SHR %
WIEM CO JEM WIEM CO KUPUJE /PROG.PORAD.POL./ TVN Style 268 076 2,65
SMIERC NA 1000 SPOSOBOW /SER.DOK.USA/ Polsat Play 254 456 2,82
MAGIEL TOWARZYSKI /MAG.KULT./ TVN Style 231 535 1,84
LUKSUSOWE PROSTYTUTKI /FILM DOK.FRAN./ TVN Style 222 785 1,45
SAMOCHOD MARZEN KUP I ZROB /MAG.MOTOR.POL./ TVN Turbo 219 254 2,58
SEKRETY CHIRURGII /REALITY SHOW POL./ TVN Style 203 964 2,15
PARSZYWA DWUDZIESTKA /SER.DOK.USA/ TVN Turbo 201 961 1,76
POLICYJNE TASMY /SER.DOK.USA/ Polsat Play 190 392 1,33
SMAKUJ SWIAT Z PASCALEM /SER.KULIN.POL./ TVN Style 189 381 1,80
DWA ZYCIA JEDNO CIALO /FILM DOK.USA/ TLC 184 998 1,54


 
Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl dzięki uprzejmości Atmedia.

Dołącz do dyskusji: TVN Style podwoiło wynik i zostało liderem kanałów lifestylowych

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kik
Poprzednia szefowa Styli uważała, że nie trzeba znać się na telewizji, żeby tam pracować. Otaczała się głównie wianuszkiem zagubionych redaktorek z gazet, które uważała za ekspertów i to był początek końca.
0 0
odpowiedź