SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVN Style z rekordowym wynikiem, zyskuje Domo+

We wrześniu br. najpopularniejszym kanałem lifestylowym było TVN Style, które jednocześnie zanotowało najwyższy miesięczny udział w swojej historii. Największy wzrost dotyczył jednak kanału Domo+, z kolei znów najwięcej stracił Fashion.

Udział TVN Style we wrześniu br. wyniósł 0,72 proc. po wzroście względem września ub.r. aż o 90,5 proc. Tym samym kobieca stacja TVN awansowała z miejsca drugiego na pozycję lidera i jednocześnie zanotowała najwyższy miesięczny udział w swojej ponad 8-letniej historii.

Na pozycję drugą z pierwszej w zeszłym miesiącu spadł kanał TLC, natomiast jego udział wzrósł o 5,3 proc. i wyniósł 0,51 proc. Na ostatnim miejscu podium znalazł się męski kanał TVN Turbo, a jego udział wyniósł 0,46 proc., po wzroście o 11,1 proc.

Najwięcej w zestawieniu kolejny miesiąc z rzędu zyskał kanał Domo+, którego udział powiększył się aż o 110 proc. i wyniósł 0,13 proc. Dało to tej stacji awans z pozycji dziewiątej na siódmą.

Ponownie najwięcej stracił zajmujący bez zmian ostatnią lokatę Fashion, którego wynik tym razem zmalał praktycznie do zera, gdyż jego udział nawet nie przekroczył granicy 0,01 proc.

wszyscy 4+
wrzesień 2011 2012
Stacja AMR SHR % AMR  SHR % 
TVN Style 20 132 0,377 40 338 0,718
TLC 26 071 0,488 28 873 0,514
TVN Turbo 22 194 0,415 25 906 0,461
Polsat Play 15 098 0,283 19 477 0,347
Polsat Cafe 14 643 0,274 15 087 0,269
Domo+  3 198 0,060 7 064 0,126
kuchnia+  4 441 0,083 6 956 0,124
ITV 4 823 0,090 4 100 0,073
Club TV  3 603 0,067 3 248 0,058
BBC Lifestyle 4 352 0,081 1 942 0,035
Viacom Blink - - 1 725 0,031
Wedding TV 1 062 0,020 1 475 0,026
Fashion 520 0,010 125 0,002


W grupie widzów między 16. a 49. rokiem życia liderem została także stacja TVN Style
, która awansowała z pozycji trzeciej. Jej udział wzrósł aż o 98,6 proc., czyli najbardziej w zestawieniu i przekroczył granicę 1 proc., bo wyniósł 1,03 proc. Drugie miejsce zajęło TLC (0,72 proc. udziału, wzrost o 5,7 proc.), a trzecie było TVN Turbo (niecałe 0,72 proc., + 2,1 proc.).

Z kolei także i tutaj najwięcej stracił Fashion (aż 81,3 proc.), którego udział również i w tej grupie wiekowej nie przekroczył już granicy 0,01 proc.

wszyscy 16-49
wrzesień 2011 2012
Stacja AMR SHR % AMR  SHR % 
TVN Style 11 510 0,517 24 495 1,027
TLC 15 147 0,681 17 174 0,720
TVN Turbo 15 638 0,703 17 135 0,718
Polsat Play 7 281 0,327 9 759 0,409
Polsat Cafe 8 154 0,366 7 861 0,329
kuchnia+  2 777 0,125 3 777 0,158
Domo+  1 973 0,089 3 169 0,133
ITV 3 161 0,142 2 711 0,114
Club TV  1 658 0,075 1 848 0,077
BBC Lifestyle 2 129 0,096 1 002 0,042
Viacom Blink - - 951 0,040
Wedding TV 616 0,028 778 0,033
Fashion 366 0,016 80 0,003


Najchętniej oglądanym programem w stacjach lifestylowych we wrześniu br. był magazyn „Wiem co jem, wiem co kupuję”, który do TVN Style przyciągnął aż 295 tys. widzów. Do rankingu top 10. stacja ta wprowadziła aż osiem pozycji. Po jednym miejscu zajęły transmisje nadane przez TLC oraz Polsat Play.

Raport TOP programów Wszyscy 4+
Program Stacja AMR SHR %
WIEM CO JEM WIEM CO KUPUJE /PROG.PORAD.POL./ TVN Style 294 855 3,24
WIEM CO JEM /PROG.PORAD.POL./ TVN Style 224 444 1,69
NAJSZTUB SLUCHA /TALK SHOW POL./ TVN Style 208 153 1,40
MISTRZ KUCHNI GORDON RAMSAY /SER.DOK.USA/ TLC 205 383 1,36
MAGIEL TOWARZYSKI /MAG.KULT./ TVN Style 199 335 1,75
SMAKUJ SWIAT Z PASCALEM /SER.KULIN.POL./ TVN Style 189 669 2,01
SEKRETY CHIRURGII /REALITY SHOW POL./ TVN Style 186 783 1,61
SMIERC NA 1000 SPOSOBOW Polsat Play 169 767 1,97
MIASTO KOBIET /MAGAZYN/ TVN Style 167 882 2,56
KOBIETA BEZ TWARZY /FILM DOK.USA/ TVN Style 167 236 2,94


Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl dzięki uprzejmości Atmedia.

Dołącz do dyskusji: TVN Style z rekordowym wynikiem, zyskuje Domo+

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
J
To zaskakujące. TVN Style bardzo się popsuło od jakiegoś czasu. Rzeczywiście najlepsze jest Wiem, co jem, Magiel również trzyma formę, to samo Super NIania. Szkoda, że nie ma już Rewolucji na talerzu (dlaczego???). Jednak wielu programów po prostu nie da się oglądać!
0 0
odpowiedź
User
obserwator
Łupina łupie konkurencję! Brawo
0 0
odpowiedź
User
gs
Życzę spuszczenia lania TLC. Na gołą d.
Nieuczciwa konkurencja to jest.
0 0
odpowiedź