TVP 1: 'Na tropie' oglądało 900 tys. widzów
Osiem wyemitowanych odcinków magazynu śledczego "Na tropie" oglądało w TVP 1 średnio 900 tys. osób. W czasie nadawanego w środowe wieczory programu więcej widzów od Jedynki gromadziły tylko TVN i Dwójka.
Z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że średni udział TVP 1 w paśmie emisji programu wynosił 12,63 proc. w grupie 4+ i 10,32 proc. w komercyjnej 16-49.
Tym samym wtedy Jedynka zajmowała trzecie miejsce w rynku telewizyjnym za TVN-em, emitującym w tym czasie filmy fabularne i osiągającym 20,80 proc. udziału i za TVP 2, nadającą głównie "Panoramę", co dawało jej 14,42 proc. udziału. Gorzej od TVP 1 radził sobie natomiast Polsat (także filmy oraz skróty meczów Ligi Mistrzów; 11,13 proc.)
Dane telemetryczne pokazują, że magazyn "Na tropie" oglądały głównie kobiety, widzowie po 35. roku życia oraz mieszkańcy małych miast.
"Na tropie" zniknęło z anteny, bo wyemitowano wszystkie przewidziane w kontrakcie odcinki, a umowa na produkcję programu nie została przedłużona (więcej na ten temat). Gospodarzem magazynu był Piotr Nisztor.
Widownia "Na tropie" odcinek po odcinku
Na tropie |
|
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
Data |
Godz. |
AMR |
SHR % |
SHR % |
16-09-2009 |
23:02 |
912 455 |
13,90% |
11,21% |
23-09-2009 |
23:01 |
697 294 |
10,64% |
9,99% |
30-09-2009 |
23:04 |
1 100 080 |
16,12% |
12,64% |
07-10-2009 |
23:01 |
887 762 |
11,72% |
10,91% |
14-10-2009 |
22:45 |
968 723 |
11,05% |
9,31% |
21-10-2009 |
23:03 |
1 105 584 |
14,54% |
11,10% |
28-10-2009 |
23:07 |
634 583 |
10,17% |
7,82% |
04-11-2009 |
23:06 |
944 360 |
13,08% |
9,69% |
średnia |
|
903 952 |
12,63% |
10,32% |
Oglądalność konkurencji w czasie emisji programu
Na tropie na tle konkurencji |
||
|
Wszyscy 4+ |
|
Stacja |
AMR |
SHR % |
TVN |
1 488 328 |
20,80% |
TVP 2 |
1 031 753 |
14,42% |
TVP 1 |
903 952 |
12,63% |
Polsat |
796 782 |
11,13% |
Profil widowni magazynu
Na tropie | ADH % | AFF | |
Płeć | Mężczyźni | 39,00% | 81 |
Kobiety | 61,00% | 118 | |
Wiek | 4-9 | 1,03% | 17 |
10-15 | 3,14% | 43 | |
16 - 19 | 2,50% | 42 | |
20 - 24 | 3,23% | 38 | |
25 - 29 | 5,79% | 67 | |
30 - 34 | 7,92% | 99 | |
35 - 39 | 7,92% | 115 | |
40 - 44 | 6,83% | 106 | |
45 - 49 | 9,01% | 121 | |
50 - 54 | 13,59% | 164 | |
55 - 59 | 10,50% | 140 | |
60+ | 28,56% | 151 | |
Wlk. miasta | Wieś | 37,80% | 97 |
< 50 tys. | 26,32% | 110 | |
50-100 tys. | 8,27% | 98 | |
100-200 tys. | 7,66% | 97 | |
> 200 tys. | 19,94% | 97 | |
Zawód | Top management | 8,25% | 104 |
Pracownicy średniego szczebla | 15,10% | 106 | |
Pracownicy fizyczni i rolnicy | 24,24% | 117 | |
Emeryci | 37,88% | 143 | |
Inni | 14,52% | 48 | |
Wykształcenie | Podstawowe | 52,80% | 117 |
Średnie | 30,98% | 103 | |
Wyższe | 12,05% | 106 | |
Inne | 4,17% | 31 |
Dołącz do dyskusji: TVP 1: 'Na tropie' oglądało 900 tys. widzów