SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVP ABC liderem wśród kanałów dziecięcych. 0,04 proc. udziału Da Vinci Learning

Zdecydowanym liderem oglądalności w segmencie kanałów dziecięcych w listopadzie br. była stacja TVP ABC. Największym wzrostem pochwalić się mógł teleTOON+, a najwięcej stracił Polsat JimJam. 0,04 proc. udziału w analizowanym okresie miał Da Vinci Learning - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

fot. Shutterstock.com fot. Shutterstock.com

Wśród dzieci mających od 4 do 12 lat z drugiego na pierwsze miejsce w gronie wszystkich stacji telewizyjnych w Polsce w listopadzie 2017 roku zajął TVN. Udział tego kanału w rynku telewizyjnym względem listopada 2016 roku zwiększył się o 8,35 proc. i wyniósł 9,60 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group.

Na drugie miejsce spadł Polsat. Jego udział zmniejszył się o 26,89 proc. do 9,19 proc.

Podium uzupełnia kanał TVP ABC - będący najwyżej w zestawieniu kanał dziecięcy. Jego udział wzrósł o 7,01 proc. do 8,24 proc.

Oczko niżej znalazł się Puls 2, awansujący z piątej lokaty. Kanał ten zanotował wzrost udziału o 8,29 proc. do 6,66 proc. Puls 2 to naziemna stacja, która nadaje wielogodzinne pasmo dla dzieci i ich rodziców.

Z czwartego na piąte miejsce spadł Nickelodeon, którego udział zmalał o 23,05 proc. do 5,34 proc.

W pierwszej dziesiątce rankingu uplasowały się jeszcze takie stacje dziecięce, jak: Nick Jr (3,98 proc. udziału; wzrost o 26,35 proc.) i Disney Junior (3,43 proc. udziału; + 14,33 proc.).

Największym wzrostem, wynoszącym 187,27 proc. do 1,58 proc., pochwalić się mógł teleTOON+.

Z kolei najwięcej stracił Polsat JimJam. W badanym okresie wynik tego kanału zmniejszył się o 46,11 proc. do 0,97 proc. udziału.

0,04 proc. udziału zanotował edukacyjny kanał Da Vinci Learning, który w naszym kraju dostępny jest od 2007 roku, ale w panelu Nielsena znalazł się od lipca br. Od początku września br. zaczął emitować reklamy, a ich sprzedażą zajmuje się Polsat Media.

Warto dodać, że w top 90 znalazły się wszystkie kanały dziecięce dostępne na rynku.

Jak wygląda ranking oglądalności segmentu kanałów dziecięcych wśród wszystkich widzów (4+)? Tutaj też zdecydowanym liderem w listopadzie 2017 roku była stacja TVP ABC. Jej średni udział wyniósł 1,24 proc. Zwiększył się on o 13,76 proc.

Drugi był Disney Channel (do góry o 1,64 proc. do 0,62 proc.), który wyprzedził Nickelodeon (-17,91 proc. do 0,55 proc.).

Największy wzrost, wynoszący 100 proc. do 0,12 proc., także i tutaj zanotował teleTOON+. Również i w tym ujęciu najwięcej stracił Polsat JimJam - było to 45,83 proc. do 0,13 proc. udziału.

Dołącz do dyskusji: TVP ABC liderem wśród kanałów dziecięcych. 0,04 proc. udziału Da Vinci Learning

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
K.C.
Mnie jedno tylko zastanawia: a od kiedy Discovery Channel zalicza się jako kanał dziecięcy? Przecież to kanał popularnonaukowy. Dla mnie to wielka zagadka.
0 0
odpowiedź
User
K.C.
Mnie jedno tylko zastanawia: a od kiedy Discovery Channel zalicza się jako kanał dziecięcy? Przecież to kanał popularnonaukowy. Dla mnie to wielka zagadka.
0 0
odpowiedź
User
kulson
brawo kurwa...yyy kulson...pardon
0 0
odpowiedź