TVP cały czas na plusie. Zakłada dwucyfrowy spadek rynku reklamy
Telewizja Polska w czterech pierwszych miesiącach tego roku zanotowała kilka milionów zysku netto - poinformował prezes TVP Juliusz Braun.
- Przy budżecie na poziomie 1 mld zł kilkumilionowy zysk to wynik na granicy bezpieczeństwa - mówił Braun i dodał, że przewiduje, iż dodatni wynik finansowy spółka osiągnie też w całym I półroczu br.
W I kwartale br. zysk TVP wyniósł 4,5 mln zł (więcej na ten temat).
Zaopiniowany pozytywnie przez radę nadzorczą w grudniu ub.r. plan finansowy na 2013 rok zakłada, że TVP zakończy go bez straty netto Z kolei w ub.r. spółka zanotowała 1,37 mld przychodów i miała aż 218,8 mln zł straty netto.
Telewizja Polska zakłada na ten rok dwucyfrowy spadek rynku reklamy telewizyjnej. - Mam nadzieję, że nie będzie znacznie głębszy niż 10 proc. - powiedział prezes TVP.
Przypomnijmy, że - jak podał dom mediowy Starlink - w I kwartale br. wydatki na reklamę telewizyjną w naszym kraju spadły o 7,9 proc. (więcej o tym).
Dołącz do dyskusji: TVP cały czas na plusie. Zakłada dwucyfrowy spadek rynku reklamy