SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVP cały czas na plusie. Zakłada dwucyfrowy spadek rynku reklamy

Telewizja Polska w czterech pierwszych miesiącach tego roku zanotowała kilka milionów zysku netto - poinformował prezes TVP Juliusz Braun.

- Przy budżecie na poziomie 1 mld zł kilkumilionowy zysk to wynik na granicy bezpieczeństwa - mówił Braun i dodał, że przewiduje, iż dodatni wynik finansowy spółka osiągnie też w całym I półroczu br.

W I kwartale br. zysk TVP wyniósł 4,5 mln zł (więcej na ten temat).

Zaopiniowany pozytywnie przez radę nadzorczą w grudniu ub.r. plan finansowy na 2013 rok zakłada, że TVP zakończy go bez straty netto Z kolei w ub.r. spółka zanotowała 1,37 mld przychodów i miała aż 218,8 mln zł straty netto.

Telewizja Polska zakłada na ten rok dwucyfrowy spadek rynku reklamy telewizyjnej. - Mam nadzieję, że nie będzie znacznie głębszy niż 10 proc. - powiedział prezes TVP.

Przypomnijmy, że - jak podał dom mediowy Starlink - w I kwartale br. wydatki na reklamę telewizyjną w naszym kraju spadły o 7,9 proc. (więcej o tym).

Dołącz do dyskusji: TVP cały czas na plusie. Zakłada dwucyfrowy spadek rynku reklamy

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
PUSTOSŁOWIE
Kto to zna, ten niech rozumie. Jest tam jakiś ekonomista czy sami fantaści?
0 0
odpowiedź
User
ccc
Będa puszczać idiotyczne formaty to skonczą marnie. Ja za tego rodzaju misję nie zapłacę.
0 0
odpowiedź