SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVP Info i TVN24 z rekordowymi wynikami wyprzedziły TVP2, hitami programy TVP1 o ŚDM (podsumowanie tygodnia)

W minionym tygodniu TVP Info i TVN24 po raz pierwszy od ponad sześciu lat miały wyższe udziały w rynku telewizyjnym od TVP2. Najwięcej widzów zgromadziło niedzielne wydanie „Wiadomości” TVP1. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

Udział liderującej TVP1 w okresie od 25 do 31 lipca 2016 roku zwiększył się o 3,26 pkt. proc. do 11,89 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement. Tydzień wcześniej stacja ta zajmowała miejsce trzecie.

Na drugą pozycję spadł Polsat, którego udział w analizowanym okresie zmalał o 0,92 pkt. proc. do 9,35 proc. Podium uzupełnia TVN, który przed rokiem był drugi. Udział tej stacji wyniósł 8,40 proc., po spadku o 1,58 pkt. proc. Jak wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl TVN zanotował najniższy tygodniowy wynik w tej grupie wiekowej od kilkunastu lat.

Z miejsca szóstego na czwarte awansował kanał TVP Info, którego tygodniowy wynik wyniósł 7,02 proc. (wzrost o 3,11 proc.). Piąte miejsce zajął TVN24 (5,60 proc.; do góry o 0,88 pkt. proc.). Obie stacje zanotowały najwyższe tygodniowe udziały od kwietnia 2010 roku (wówczas kanały te obszernie relacjonowały wydarzenia związane z katastrofą lotniczą w Smoleńsku).

Dopiero na szóste miejsce spadła TVP2, która ponadto miała najniższy tygodniowy wynik w historii prowadzenia badań telemetrycznych w Polsce (tylko 4,92 proc.; w dół o 1,72 pkt. proc.).

Tym samym po raz pierwszy w historii tygodniowych rankingów oglądalności dla grupy 4+ któraś stacja z tzw. „wielkiej czwórki” miała słabszy udział od innych kanałów. Ponadto łączny udział Jedynki, Polsatu, TVN i Dwójki w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zmniejszył się z 35,52 proc. do 34,56 proc. - najniższego poziomu w historii.

Najwyższy tygodniowy udział w historii nadawania zanotował też Polsat News, którego wynik zwiększył się o 0,61 pkt. proc. do 2,12 proc. udziału. Stacja ta w zestawieniu awansowała z miejsca 15. na 10. - najwyższe w historii.

Wszyscy 4+

18.07.2016 - 24.07.2016

25.07.2016 - 31.07.2016

Dynamika

Lp.

Stacja

AMR

SHR %

AMR

SHR %

W pkt. proc.

1

TVP1

468 241

8,63%

699 227

11,89%

3,26%

2

Polsat

557 379

10,27%

549 697

9,35%

-0,92%

3

TVN

541 355

9,98%

494 209

8,40%

-1,58%

4

TVP INFO

212 252

3,91%

412 658

7,02%

3,11%

5

TVN24

256 306

4,72%

329 185

5,60%

0,88%

6

TVP2

360 155

6,64%

289 215

4,92%

-1,72%

7

TVN7

196 839

3,63%

196 981

3,35%

-0,28%

8

TV PULS

185 828

3,42%

193 423

3,29%

-0,13%

9

TV4

150 512

2,77%

162 664

2,77%

0,00%

10

Polsat News

81 729

1,51%

124 635

2,12%

0,61%

11

Puls 2

100 635

1,85%

107 780

1,83%

-0,02%

12

Polsat2

98 539

1,82%

101 241

1,72%

-0,10%

13

TVP Seriale

102 105

1,88%

94 199

1,60%

-0,28%

14

TTV

91 786

1,69%

88 037

1,50%

-0,19%

15

TV6

83 677

1,54%

87 876

1,49%

-0,05%

16

TVP3

58 317

1,07%

67 312

1,14%

0,07%

17

Stopklatka

57 063

1,05%

60 470

1,03%

-0,02%

18

TVP Rozrywka

61 017

1,12%

58 416

0,99%

-0,13%

19

Nickelodeon

42 239

0,78%

53 148

0,90%

0,12%

20

Polo TV

56 885

1,05%

48 760

0,83%

-0,22%

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły „Wiadomości”, które 31 lipca na antenie TVP1 oglądało 3,22 mln widzów.

Drugie miejsce zajął serwis sportowy, który tego samego dnia przyciągnął do Jedynki 2,92 mln widzów. Podium uzupełnia transmisja ze ŚDM z 27 lipca. Audycję w Jedynce śledziło 2,72 mln widzów. Tuż za podium znalazł się „Teleexpress” TVP1 (2,37 mln widzów, emisja 26 lipca), a pierwszą piątkę uzupełniają „Fakty” (również 2,37 mln widzów, 27 lipca).

Lp.

Program

Stacja

Data

Godz.

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

1

WIADOMOŚCI

TVP1

31-07-2016

19:33 - 19:59

3 222 040

25,01%

2

SPORT /SERWIS SPORT./

TVP1

31-07-2016

20:09 - 20:14

2 918 680

21,52%

3

ŚWIATOWE DNI MŁODZIEŻY KRAKÓW 2016 /TRANSMISJA/

TVP1

27-07-2016

17:15 - 17:51

2 724 182

27,81%

4

TELEEXPRESS

TVP1

26-07-2016

17:00 - 17:14

2 374 876

30,17%

5

FAKTY

TVN

27-07-2016

19:00 - 19:26

2 365 454

21,71%

6

RELACJA NA ŻYWO PAPIEZ FRANCISZEK W OKNIE PAPIESKIM

TVP1

29-07-2016

20:16 - 20:36

2 300 551

18,40%

7

STUDIO ŚWIATOWYCH DNI MŁODZIEŻY KRAKÓW 2016 /STUDIO/

TVP1

27-07-2016

16:50 - 17:15

2 262 530

24,20%

8

GOL /MAGAZYN PILKARSKI/

TVP1

26-07-2016

20:25 - 20:29

2 199 211

18,36%

9

ISKRY MIŁOŚĆI /FILM KOM.DRAM.USA/ ZAKOCHANA JEDYNKA

TVP1

31-07-2016

20:25 - 21:49

2 017 250

14,03%

10

SPRAWA DLA REPORTERA /PROG.PUBLICYS./

TVP1

28-07-2016

22:06 - 22:52

1 986 589

16,80%

11

PROJEKT LADY /REALITY SHOW.POL/

TVN

25-07-2016

20:54 - 21:52

1 947 244

15,12%

12

NA WSPÓLNEJ /SER.OBYCZ.POL./

TVN

25-07-2016

20:14 - 20:49

1 879 389

15,98%

13

OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./

TVP1

28-07-2016

21:15 - 21:56

1 799 405

13,06%

14

MIASTO ODKUPIENIA /FILM SENS.USA/

Polsat

25-07-2016

20:14 - 22:18

1 782 320

14,35%

15

NA WSPÓLNEJ /SER.OBYCZ.POL./

TVN

27-07-2016

20:15 - 20:51

1 769 885

13,84%

16

FAMILIADA /TELETURNIEJ/

TVP2

31-07-2016

14:00 - 14:23

1 764 570

17,58%

17

DORADCA SMAKU /MAG.KUL.POL./

TVN

25-07-2016

20:08 - 20:13

1 740 978

15,43%

18

MSZA ŚWIĘTA Z OKAZJI ROZPOCZĘCIA ŚWIATOWYCH DNI MŁODZIEŻY /TRANSMISJA/

TVP1

26-07-2016

17:24 - 19:40

1 733 278

18,54%

19

UWAGA ! /MAG.SENS.POL./

TVN

28-07-2016

19:58 - 20:13

1 644 359

13,44%

20

ŚNIADANIE DO ŁÓŻKA /FILM KOM.POL./

Polsat

31-07-2016

20:11 - 21:46

1 561 516

10,92%

Dołącz do dyskusji: TVP Info i TVN24 z rekordowymi wynikami wyprzedziły TVP2, hitami programy TVP1 o ŚDM (podsumowanie tygodnia)

28 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Szymon
Kolejny tydzień bez wyników grupy komercyjnej.
odpowiedź
User
prawnik
Tylko nie wyciągajcie daleko idących wniosków z letnich wyników (do czego wzywam prawie co tydzień od czerwca). Mamy BARDZO specyficzne lato. Z czynnikami sezonowymi, z których niektóre są niepowtarzalne (ŚDM) lub rzadko powtarzalne (EURO, a za chwilę Igrzyska Olimpijskie) lub losowo występujące (krajowa i zagraniczna sytuacja zamachowo-polityczna).
I do tego wszystko dzieje się przy bardzo niskich stanach oglądalności.
odpowiedź
User
prawnik
Kolejny tydzień bez wyników grupy komercyjnej.


Wyjątkowo szkoda. Ciekaw byłem niezwykle rozkładu widzów ŚDM.
odpowiedź