TVP Info i TVP Regionalna odrabiają straty - TVN nadal liderem
W minionym tygodniu pozycja lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zarówno wśród wszystkich widzów jak i w grupie komercyjnej należała do TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Udział liderującej stacji TVN w okresie od 28 października do 3 listopada 2013 roku spadł o 0,76 pkt. proc. do 12,78 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Z trzeciej na drugą lokatę awansowała TVP1, której udział w analizowanym okresie zwiększył się o 0,57 proc. i wyniósł 12,19 proc. Natomiast na ostatnie miejsce podium spadł Polsat, którego wynik wyniósł 11,22 proc., po spadku w porównaniu do poprzedniego tygodnia o 0,73 pkt. proc. Z kolei czwarte miejsce przypadło TVP2 (10,75 proc.; w dół o 0,29 pkt. proc.).
Odświeżony kanał TVP Info w zeszłym tygodniu zanotował wzrost udziału o 0,23 pkt. proc. do 1,42 proc. Natomiast udział w rynku telewizyjnym kanału TVP Regionalna zwiększył się o 0,09 pkt. proc. do 1,13 proc.
Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym pochwalić się mogą takie kanały jak: TV Puls (3,82 proc.; + 0,47 pkt. proc), Polsat 2 (1,86 proc.; + 0,08 pkt. proc), Puls 2 (1,38 proc.; + 0,13 pkt. proc), TVP Seriale (1,22 proc.; + 0,05 pkt. proc), TTV (1,15 proc.; + 0,14 pkt. proc), Polsat News (1,13 proc.; + 0,24 pkt. proc), TV6 (0,94 proc.; + 0,13 pkt. proc), ATM Rozrywka (również 0,94 proc.; + 0,05 pkt. proc), TVN Style (0,84 proc.; + 0,11 pkt. proc), AXN (0,82 proc.; + 0,06 pkt. proc) oraz TVP Rozrywka (0,76 proc.; + 0,07 pkt. proc).
NAM |
21.10 - 27.10 |
28.10 - 03.11 |
|
Lp. |
Stacja |
SHR % |
SHR % |
1 |
TVN |
13,54% |
12,78% |
2 |
TVP1 |
11,62% |
12,19% |
3 |
Polsat |
11,95% |
11,22% |
4 |
TVP2 |
11,04% |
10,75% |
5 |
TV PULS |
3,35% |
3,82% |
6 |
TVN7 |
3,38% |
3,37% |
7 |
TVN24 |
3,04% |
2,97% |
8 |
TV4 |
2,99% |
2,94% |
9 |
Polsat2 |
1,78% |
1,86% |
10 |
TVP INFO |
1,19% |
1,42% |
11 |
Puls 2 |
1,25% |
1,38% |
12 |
TVP Seriale |
1,17% |
1,22% |
13 |
TTV - Twoja Telewizja |
1,01% |
1,15% |
14 |
Polsat News |
0,89% |
1,13% |
15 |
TVP Regionalna |
1,04% |
1,13% |
16 |
TV6 |
0,81% |
0,94% |
17 |
ATM Rozrywka |
0,89% |
0,94% |
18 |
TVN Style |
0,73% |
0,84% |
19 |
AXN |
0,76% |
0,82% |
20 |
TVP Rozrywka |
0,69% |
0,76% |
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycji lidera utrzymała się telewizja TVN, która straciła tutaj 1,11 pkt. proc. do 14,63 proc. udziału. Drugie miejsce zajął Polsat, którego udział zmniejszył się o 0,83 pkt. proc. do 11,71 proc. Natomiast ostatnia lokata podium należała do TVP2 (wzrost udziału o 0,16 pkt. proc. do poziomu 9,23 proc.).
NAM |
21.10 - 27.10 |
28.10 - 03.11 |
|
Lp. |
Stacja |
SHR % |
SHR % |
1 |
TVN |
15,74% |
14,63% |
2 |
Polsat |
12,54% |
11,71% |
3 |
TVP2 |
9,07% |
9,23% |
4 |
TVP1 |
7,87% |
8,29% |
5 |
TV PULS |
3,78% |
4,64% |
6 |
TVN7 |
3,32% |
3,55% |
7 |
TV4 |
3,29% |
3,14% |
8 |
TVN24 |
2,24% |
1,93% |
9 |
Polsat2 |
1,77% |
1,84% |
10 |
Puls 2 |
1,19% |
1,53% |
11 |
TVP Seriale |
1,36% |
1,44% |
12 |
TTV - Twoja Telewizja |
1,08% |
1,35% |
13 |
TV6 |
0,89% |
1,12% |
14 |
Discovery |
1,18% |
1,11% |
15 |
TVN Style |
0,90% |
1,03% |
16 |
AXN |
0,87% |
1,02% |
17 |
Eska TV |
0,92% |
1,00% |
18 |
ATM Rozrywka |
0,94% |
0,99% |
19 |
Polo TV |
0,97% |
0,87% |
20 |
Polsat News |
0,69% |
0,85% |
Dołącz do dyskusji: TVP Info i TVP Regionalna odrabiają straty - TVN nadal liderem