TVP Info z największym wzrostem w sierpniu, Polsat News 2 najmocniej w dół
W sierpniu br. na pozycji lidera oglądalności wśród kanałów informacyjnych znalazło się TVP Info, które pochwalić się mogło największym wzrostem. Z kolei najwięcej stracił Polsat News 2.
Pierwsze miejsce wśród stacji newsowych w sierpniu br. należało do nadającej naziemnie stacji TVP Info, której udział wyniósł 4,12 proc. W porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej zwiększył się on o 15,08 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.
Drugi był TVN24. Średni miesięczny wynik tej stacji poszedł do góry o 9,58 proc. do 3,66 proc. Podium uzupełnia Polsat News, który rok wcześniej był czwarty. W ubiegłym miesiącu miał on 1,29 proc. udziału po wzroście o 9,32 proc.
Oczko niżej (po spadku z trzeciej lokaty) uplasowała się TVP Regionalna z udziałem wynoszącym 1,26 proc., o 1,61 proc. wyższym niż w analogicznym miesiącu rok wcześniej.
Na siódmym miejscu znalazł się Polsat News 2, który odnotował największy spadek w zestawieniu. Jego udział zmniejszył się bowiem o 15,38 proc. do 0,11 proc.
Największy udział (5,38 proc.) wśród grup kanałów newsowych w sierpniu br. miała TVP, mająca w portfolio stacje TVP Info i TVP Regionalna i notująca wzrost o 11,62 proc.
WIRTUALNEMEDIA.PL |
Wszyscy 4+ |
|
sierpień 2014 |
sierpień 2015 |
|
Stacja |
SHR % |
AMR |
TVP Info |
3,58% |
4,12% |
TVN24 |
3,34% |
3,66% |
Polsat News |
1,18% |
1,29% |
TVP Regionalna |
1,24% |
1,26% |
TVN24 Biznes i Świat |
0,30% |
0,26% |
Superstacja |
0,27% |
0,25% |
Polsat News 2 |
0,13% |
0,11% |
TV Republika |
0,12% |
0,11% |
Grupy kanałów |
||
TVP |
4,82% |
5,38% |
TVN |
3,64% |
3,92% |
Polsat |
1,31% |
1,40% |
W grupie komercyjnej 16-49 liderem wśród stacji informacyjnych w sierpniu 2015 roku był kanał TVN24 z wynikiem 2,63 proc., po spadku o 7,72 proc. Drugie miejsce zajęło TVP Info (1,94 proc. udziału, wzrost o 31,08 proc.), a trzeci był Polsat News (1,02 proc.; w dół o 6,42 proc.).
Największym wzrostem w tym ujęciu - o 50 proc. do 0,09 proc. - pochwalić się mógł kanał TV Republika. Z kolei najwięcej stracił TVN24 Biznes i Świat - było to 21,88 proc. do 0,25 proc.
Spośród grup kanałów informacyjnych liderem wśród widzów w wieku 16-49 lat był TVN. Stacje tej grupy miały tutaj 2,88 proc. udziału po spadku o 9,15 proc.
WIRTUALNEMEDIA.PL |
Wszyscy 16-49 |
|
sierpień 2014 |
sierpień 2015 |
|
Stacja |
SHR % |
AMR |
TVN 24 |
2,85% |
2,63% |
TVP Info |
1,48% |
1,94% |
Polsat News |
1,09% |
1,02% |
TVP Regionalna |
0,66% |
0,66% |
TVN24 Biznes i Świat |
0,32% |
0,25% |
Polsat News 2 |
0,08% |
0,11% |
Superstacja |
0,10% |
0,09% |
TV Republika |
0,06% |
0,09% |
Grupy kanałów |
||
TVN |
3,17% |
2,88% |
TVP |
2,14% |
2,60% |
Polsat |
1,17% |
1,13% |
Dołącz do dyskusji: TVP Info z największym wzrostem w sierpniu, Polsat News 2 najmocniej w dół
Chciałabyś...