SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVP zmienia sposób sprzedaży reklam

Od jesieni Biuro Reklamy Telewizji Polskiej wprowadza zmiany w systemie sprzedaży czasu antenowego.

Przez połowę okresu sprzedaży (dwa bądź trzy tygodnie), reklamy będzie można kupować tylko z cennika, przez drugą połowę - jedynie w ramach sprzedaży pakietowej. Dzięki tym zmianom atrakcyjniejsze będą warunki tzw. zakupu cennikowego, ponieważ poprawi się relacja kosztów pomiędzy tym zakupem a zakupem pakietowym.

Wprowadzenie zmian w sposobie sprzedaży czasu przez Biuro Reklamy TVP jest odpowiedzią na oczekiwania rynku. - W ten sposób chcemy zagwarantować klientom lepszy dostęp do zasobów reklamowych oraz zapewnić realizację kampanii reklamowych o zaplanowanych przez nich parametrach - wyjaśnia nam Kazimierz Piekarz, dyrektor ds. marketingu i rozwoju biznesu w Biurze Reklamy TVP.

Dołącz do dyskusji: TVP zmienia sposób sprzedaży reklam

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl