TVP1 nowym liderem. „Teleexpress” przed „Na dobre i na złe”
W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym awansowała TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce zajął TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Udział liderującej TVP1 w okresie od 17 do 23 listopada 2014 roku zwiększył się o 1,48 pkt. proc. do 13,19 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Tydzień wcześniej stacja ta zajmowała miejsce trzecie.
Drugą lokatę zajął TVN, którego udział w analizowanym okresie zwiększył się o 0,23 pkt. proc. i wyniósł 12,23 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się Polsat, który tydzień wcześniej był liderem. Jego wynik to 12,11 proc., po spadku o 0,77 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce zajęła TVP2 (9,03 proc.; do góry o 0,59 pkt. proc.).
Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TV Puls (3,25 proc.; + 0,01 pkt. proc.), TVP Info (3,20 proc.; + 0,10 pkt. proc.), TVN24 (3,17 proc.; + 0,03 pkt. proc.), TV4 (3,01 proc.; + 0,26 pkt. proc.), TVP Regionalna (1,08 proc.; + 0,06 pkt. proc.) i Polsat News (1,06 proc.; + 0,06 pkt. proc.).
Wszyscy 4+ |
10.11 - 16.11.2014 r. |
17.11 - 23.11.2014 r. |
|||
Lp. |
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
1 |
TVP1 |
842 977 |
11,71% |
921 348 |
13,19% |
2 |
TVN |
863 817 |
12,00% |
854 363 |
12,23% |
3 |
Polsat |
927 083 |
12,88% |
846 381 |
12,11% |
4 |
TVP2 |
607 205 |
8,44% |
631 091 |
9,03% |
5 |
TV PULS |
233 540 |
3,24% |
227 344 |
3,25% |
6 |
TVN7 |
247 779 |
3,44% |
225 563 |
3,23% |
7 |
TVP INFO |
222 969 |
3,10% |
223 532 |
3,20% |
8 |
TVN24 |
226 081 |
3,14% |
221 571 |
3,17% |
9 |
TV4 |
197 936 |
2,75% |
210 530 |
3,01% |
10 |
Polsat2 |
102 114 |
1,42% |
107 338 |
1,54% |
11 |
Puls 2 |
107 242 |
1,49% |
104 312 |
1,49% |
12 |
TTV - Twoja Telewizja |
89 990 |
1,25% |
89 318 |
1,28% |
13 |
TVP Seriale |
105 748 |
1,47% |
84 976 |
1,22% |
14 |
TVP Regionalna |
73 066 |
1,02% |
75 744 |
1,08% |
15 |
Polsat News |
72 265 |
1,00% |
74 093 |
1,06% |
16 |
TV6 |
81 996 |
1,14% |
71 265 |
1,02% |
17 |
TVP Rozrywka |
75 758 |
1,05% |
67 852 |
0,97% |
18 |
Stopklatka |
52 623 |
0,73% |
48 425 |
0,69% |
19 |
ATM Rozrywka |
48 935 |
0,68% |
45 529 |
0,65% |
20 |
Nickelodeon |
50 936 |
0,71% |
44 938 |
0,64% |
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycję lidera awansował TVN. Stacja ta zanotowała wzrost o 0,64 pkt. proc. do 14,14 proc. udziału. Na drugą lokatę spadł Polsat, którego udział zmniejszył się o 0,39 pkt. proc. do 13,49 proc.
Ostatnią pozycję podium zajęła TVP1 - wzrost o 1,25 pkt. proc. do 9,67 proc. udziału. Z kolei na czwartym miejscu ulokowała się Dwójka (do góry o 0,27 pkt. proc. do 7,59 proc.).
Wszyscy 16-49 |
10.11 - 16.11.2014 r. |
17.11 - 23.11.2014 r. |
|||
Lp. |
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
1 |
TVN |
384 124 |
13,50% |
382 780 |
14,14% |
2 |
Polsat |
394 918 |
13,88% |
365 134 |
13,49% |
3 |
TVP1 |
239 670 |
8,42% |
261 674 |
9,67% |
4 |
TVP2 |
208 410 |
7,32% |
205 455 |
7,59% |
5 |
TV PULS |
106 786 |
3,75% |
111 518 |
4,12% |
6 |
TV4 |
86 627 |
3,04% |
93 055 |
3,44% |
7 |
TVN7 |
97 939 |
3,44% |
86 805 |
3,21% |
8 |
TVN24 |
70 309 |
2,47% |
64 592 |
2,39% |
9 |
Polsat2 |
40 578 |
1,43% |
44 898 |
1,66% |
10 |
Puls 2 |
46 369 |
1,63% |
44 145 |
1,63% |
11 |
TTV - Twoja Telewizja |
45 024 |
1,58% |
41 314 |
1,53% |
12 |
TV6 |
40 014 |
1,41% |
33 389 |
1,23% |
13 |
TVP Seriale |
44 935 |
1,58% |
33 334 |
1,23% |
14 |
TVP INFO |
35 846 |
1,26% |
32 293 |
1,19% |
15 |
TVP Rozrywka |
28 297 |
0,99% |
24 860 |
0,92% |
16 |
Polo TV |
26 382 |
0,93% |
24 167 |
0,89% |
17 |
TVN Style |
28 775 |
1,01% |
23 515 |
0,87% |
18 |
Discovery |
23 815 |
0,84% |
22 863 |
0,84% |
19 |
Polsat News |
24 535 |
0,86% |
21 925 |
0,81% |
20 |
Comedy Central |
23 205 |
0,82% |
21 802 |
0,81% |
Dołącz do dyskusji: TVP1 nowym liderem. „Teleexpress” przed „Na dobre i na złe”