SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVP2 wygrała z Polsatem sylwestrowy bój o widza

Tegoroczną 'bitwę sylwestrową' wygrała TVP 2 i wyemitowany program "Sylwester z dwójką: Gwiezdna Odyseja", który zgromadził 3,89 mln osób. Pokazywana przez Polsat "Sylwestrowa Moc Przebojów" miała 3,37 mln widzów.

Między 23.50 a 1.10 Dwójka miała 4,56 mln widzów i 35 proc. udziału w rynku, zaś Polsat w tym paśmie śledziło 3,77 mln osób (29 proc. udziału w rynku). TVP 1 emitująca między innymi "Toast noworoczny" miała 2,19 mln widzów (17 proc. udziału w rynku) - wynika z danych AGB NMR.
 

stacja czas AMR SHR %
TVP2 23:50:00 - 24:09:59 4562745 35,39%
Polsat 23:50:00 - 24:09:59 3775575 29,29%
TVP1 23:50:00 - 24:09:59 2198463 17,05%
TVN 23:50:00 - 24:09:59 480965 3,73%

 

stacja tytuł AMR SHR %
TVP2 SYLWESTER Z DWOJKA: GWIEZDNA ODYSEJA 3897743 28,96%
Polsat SYLWESTROWA MOC PRZEBOJOW 3372863 26,37%


Najchętniej oglądanym programem w ostatni dzień 2009 roku był teleturniej "Jaka to melodia?", który przyciągnął przed telewizory 6,15 mln widzów (udział stacji w trakcie emisji programu wyniósł 42,6%). W pierwszy dzień roku największą ilość widzów zgromadził Teleexpress - 6,4 mln widzów. Na drugim miejscu znalazły się Wiadomości z oglądalnością 5,8 mln widzów.

tytuł data AMR SHR %
TELEEXPRESS 1.01.2010 6413835 40,99%
JAKA TO MELODIA? 31.12.2009 6157657 42,63%
WIADOMOSCI 1.01.2010 5852905 34,11%
PLEBANIA 1.01.2010 5369772 33,88%
KLAN 1.01.2010 5114181 32,30%
SPORT 31.12.2009 5021539 33,99%
TURNIEJ CZTERECH SKOCZNI 1.01.2010 4633713 32,42%
RATATUJ 1.01.2010 4516250 26,95%
FAKTY 1.01.2010 4497475 27,05%
SYLWESTER Z DWOJKA: GWIEZDNA ODYSEJA 31.12.2009 4406831 30,84%


Największy dobowy udział w rynku zarówno w Sylwestra, jak i w Nowy Rok miała TVP1. Druga pod względem udziałów była Dwójki, zaś trzecie miejsce przypadło Polsatowi.

Kanał Data AMR SHR %
TVP1 31-12-2009 1804377 22,38%
TVP1 01-01-2010 2283797 24,85%
TVP2 31-12-2009 1551279 19,24%
TVP2 01-01-2010 1286889 14,00%
Polsat 31-12-2009 1369458 16,98%
Polsat 01-01-2010 1281459 13,95%
TVN 31-12-2009 887437 11,01%
TVN 01-01-2010 1129336 12,29%
TVN7 31-12-2009 83625 1,04%
TVN7 01-01-2010 252201 2,74%
TVN24 31-12-2009 134602 1,67%
TVN24 01-01-2010 168316 1,83%
TVP INFO 31-12-2009 355984 4,41%
TVP INFO 01-01-2010 357697 3,89%
TV4 31-12-2009 157444 1,95%
TV4 01-01-2010 341699 3,72%


Polacy, 31 grudnia, spędzili przed telewizorem średnio 5h i 23 minuty, zaś 1 stycznia - 6h i 8 minut.

Dołącz do dyskusji: TVP2 wygrała z Polsatem sylwestrowy bój o widza

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pan maria
Rzecz gustu, mi bardziej podobał się sylwester w Polsacie, oczywiście każdy ma prawo osądzić po swojemu.
0 0
odpowiedź
User
gembal
brawo Polsat!!!
0 0
odpowiedź