SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Twist" liderem

Duży wzrost sprzedaży "Dziewczyny" i "Twist" - to największe zmiany wśród miesięczników młodzieżowych.

”Twist” (Bauer) osiągnął w październiku 2006 roku średnią sprzedaż ogółem na poziomie 177 570 egz. - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Na drugim miejscu uplasowała się ‘Dziewczyna’ (Axel Springer Polska) z wynikiem 159 675 egz. a na trzecim ”Popcorn” (Axel Springer Polska) ze średnią sprzedażą 116 158 egz..
  

październik

2006 2005
ZKDP Sprzedaż ogólem
Twist 177570 143654
Dziewczyna 159675 129672
Popcorn 116158 115371
Fun Club 92500 126814
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki 62799 74227

Porównując dane "miesiąc do miesiąca" wszystkie miesięczniki odnotowały spadek sprzedaży.

2006

październik wrzesień
ZKDP Sprzedaż ogólem
Twist 177570 180038
Dziewczyna 159675 183906
Popcorn 116158 180978
Fun Club 92500 103184
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki 62799 67948

 
Podobne informacje - najnowsze dane ZKDP:

Dołącz do dyskusji: "Twist" liderem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl