Twitter wyjaśnia: przyczyną awarii wewnętrzny błąd oprogramowania
Serwis Twitter wyjaśnił, że przyczyną dużej wtorkowej blokady serwisu był błąd przy aktualizacji oprogramowania. Usterka trwała z przerwami kilka godzin i objęła dużą liczbę użytkowników głównie w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce.
Do awarii doszło we wtorek rano. W wyniku usterki użytkownicy w całej Europie, w tym także w Polsce stracili dostęp do swoich kont na Twitterze. Serwis w automatycznych komunikatach informował o awarii i zapewniał, że pracuje nad przywróceniem prawidłowego działania platformy.
W opublikowanym później oświadczeniu przyznano, że przerwami w działaniu Twittera zostali dotknięci nie tylko internauci na starym kontynencie, lecz także na Bliskim Wschodzie, w Afryce oraz (w ograniczonym stopniu) w USA i Kanadzie.
Twitter wyjaśnił, że przyczyną tej rozległej awarii był błąd w aktualizacji oprogramowania serwisu. Po cofnięciu dokonanych zmian późnym popołudniem we wtorek udało się przywrócić pełną funkcjonalność platformy we wszystkich regionach świata.
W związku z awarią akcje Twittera pod koniec wtorkowych notowań straciły 7 proc. swojej wartości.
Dołącz do dyskusji: Twitter wyjaśnia: przyczyną awarii wewnętrzny błąd oprogramowania