Tygodniki telewizyjne tracą. Najwięcej „Imperium TV”
Niemal wszystkie tygodniki telewizyjne w sierpniu br. zanotowały spadek sprzedaży. Jedynym tytułem, który poprawił swój wynik w stosunku do roku ubiegłego, był „Program TV”.
Dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowane przez portal Wirtualnemedia.pl pokazują, że liderem w dalszym ciągu pozostaje „Tele Tydzień” (Wydawnictwo Bauer) ze średnią sprzedażą ogółem na poziomie 938 947 egz. (spadek o 2,32 proc.).
Drugie miejsce zajmuje inny magazyn Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, który zanotował spadek o 6,45 proc. sprzedając się średnio w liczbie 404 049 egz. Trzecia lokata należy natomiast do „Kuriera TV” (także Bauer, średnia sprzedaż wyniosła 192 756 egz.) tracącego w stosunku do sierpnia minionego roku 9,51 proc.
Jedynym tygodnikiem, który w sierpniu br. zanotował wzrost sprzedaży ogółem był plasujący się na szóstym miejscu „Program TV” (Oficyna Wydawnicza Press-Media). Zyskał on 9,72 proc. sprzedając się średnio w liczbie 106 546 egz.
Najgorzej w sierpniu po raz kolejny wypadło „Imperium TV” (Wydawnictwo Bauer), które średnia sprzedaż spadła o 13,82 proc., wynosząc ostatecznie 92 953 egz. Tygodnik ten zajął przedostatnie miejsce.
Łącznie średnia sprzedaż ogółem wszystkich tygodników z programem telewizyjnym była niższa o 4,67 proc. niż w analogicznym okresie w roku ubiegłym.
ZKDP | sierpień | |
Tygodniki | 2011 | 2010 |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Tele Tydzień | 938 947 | 961 210 |
To & Owo | 404 049 | 431 898 |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV | 192 756 | 213 023 |
Tele Max | 191 535 | 200 301 |
Super TV | 175 978 | 191 445 |
Program TV | 106 546 | 97 111 |
Imperium TV | 92 953 | 107 864 |
Teleprogramy | 37 476 | 42 296 |
Dołącz do dyskusji: Tygodniki telewizyjne tracą. Najwięcej „Imperium TV”