Tylko 1,4 mln widzów ogląda program Krzysztofa Ziemca
Program Krzysztofa Ziemca “Niepokonani” gromadzi po trzech odcinkach średnio 1,39 mln widzów. W czasie jego emisji Jedynka zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym, ale ma znacznie gorsze wyniki niż rok temu.
Trzy wyemitowane odcinki talk-show dały stacji 14,03 proc. udziału w grupie 4+ i tylko 10,05 proc. w komercyjnej 16-49 – pokazują dane instytutu Nielsen Audience Measurement opracowane dla portalu Wirtualnemedia.pl. Rok temu udziały TVP 1 w tym czasie (środy ok. 22.30) wynosiły odpowiednio aż 29,69 proc. i 27.20 proc., co dawało kanałowi 2,87 mln widzów (stacja nadawała wtedy filmy z cyklu “Okruchy życia”, a raz pokazała mecz piłki nożnej z udziałem Polski).
W paśmie emisji “Niepokonanych” w grupie wszystkich widzów lepsza od Jedynki jest jedynie Dwójka, która nadaje wówczas filmy fabularne i ma 20,91 proc. udziału. Słabiej od TVP wypadają: Polsat (filmy i mecz Ligi Mistrzów; 12,63 proc.) i TVN (także filmy; 12,31 proc.). Natomiast w grupie komercyjnej TVP 1 przegrywa nie tylko z TVP 2, ale też ze stacjami komercyjnymi.
Z analizy profilu widowni programu wynika, że śledzą go najchętniej kobiety, osoby w średnim wieku i starsze, mieszkańcy małych miast oraz widzowie z wykształceniem podstawowym i średnim.
W programie “Niepokonani” Krzysztof Ziemiec gości ludzi, którzy przeżyli osobistą tragedię i poradzili sobie z nią. W pierwszych odcinkach talk-show wystąpiły m.in. Monika Kuszyńska i Beata Pawlikowska.
Oglądalność “Niepokonanych" odcinek po odcinku
Wszyscy 4+ | 16-49 | ||
Data | AMR | SHR % | SHR % |
08-09-2010 | 1 414 754 | 14,32% | 9,57% |
15-09-2010 | 1 539 570 | 15,23% | 11,28% |
22-09-2010 | 1 210 468 | 12,51% | 9,27% |
Średnia | 1 387 350 | 14,03% | 10,05% |
Widownia konkurencji w czasie emisji programu
Wszyscy 4+ | 16-49 | ||
Stacja | AMR | SHR % | SHR % |
TVP 2 | 2 068 107 | 20,91% | 23,04% |
TVP 1 – Niepokonani | 1 387 350 | 14,03% | 10,05% |
Polsat | 1 248 815 | 12,63% | 15,55% |
TVN | 1 217 014 | 12,31% | 14,47% |
Profil widowni talk-show
ADH % | AFF | ||
Płeć | Mężczyźni | 38,49% | 80 |
Kobiety | 61,51% | 119 | |
Wiek | 4-9 | 2,01% | 34 |
10-15 | 2,59% | 37 | |
16 - 19 | 1,37% | 24 | |
20 - 24 | 3,10% | 38 | |
25 - 29 | 4,22% | 47 | |
30 - 34 | 6,52% | 80 | |
35 - 39 | 8,58% | 121 | |
40 - 44 | 5,80% | 90 | |
45 - 49 | 7,56% | 106 | |
50 - 54 | 13,86% | 168 | |
55 - 59 | 12,74% | 168 | |
60 | 31,65% | 162 | |
Wlk. miasta | Wieś | 36,96% | 95 |
< 50 tys. | 28,24% | 117 | |
50-100 tys. | 7,90% | 92 | |
100-200 tys. | 7,25% | 91 | |
> 200 tys. | 19,65% | 96 | |
Zawód | Top management | 6,74% | 87 |
Pracownicy średniego szczebla | 12,84% | 89 | |
Pracownicy fizyczni i rolnicy | 21,29% | 105 | |
Emeryci | 42,52% | 171 | |
Inni | 16,60% | 51 | |
Wykształcenie | Podstawowe | 54,37% | 118 |
Średnie | 30,67% | 103 | |
Wyższe | 10,36% | 91 | |
Inne | 4,60% | 35 |
Dołącz do dyskusji: Tylko 1,4 mln widzów ogląda program Krzysztofa Ziemca