SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tylko 170 tys. widzów ogląda „Dom Wróżek” w TV Puls

Pierwsze trzy odcinki nowego reality-show TV Puls „Dom Wróżek: ponad zmysłami” oglądało średnio 166 tys. widzów. Stacja w czasie emisji programu przegrywa z TV4 i TVN7, a format notuje również dużo słabsze udziały od średnich wyników stacji.

Program „Dom Wróżek: ponad zmysłami” na antenie TV Puls pokazywany jest w środy po godz. 22.00, począwszy od 8 kwietnia br. (pierwszy odcinek wyjątkowo pokazano o 21.55). Średnia widownia trzech dotąd pokazanych odcinków wyniosła 166 tys. osób, co przełożyło się na 1,46 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 1,56 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Do tej pory największą oglądalność zgromadził trzeci odcinek produkcji, który zobaczyło średnio 180 tys. osób.

Odcinek po odcinku

Data

Godz.

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

08-04-2015

21:53:57

161 018

1,24%

15-04-2015

22:16:12

155 826

1,55%

22-04-2015

22:12:28

179 853

1,64%

Średnio:

165 625

1,46%

TV Puls w czasie nadawania nowego reality-show przegrywa walkę o widza w rynku telewizyjnym ze swoimi głównymi konkurentami. TV4 w tym czasie notuje 3,80 proc. udziału (stacja nadaje wówczas filmy fabularne). Z kolei udział TVN7 wynosi tutaj niewiele mniej od Czwórki, bo 3,70 proc. Siódemka również ma wtedy pasmo filmowe.

Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej najlepiej wypada TVN7 (4,17 proc.), a drugie miejsce zajmuje TV4 (3,29 proc.).

Konkurencja

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TV4

430 843

3,80%

3,29%

TVN7

419 049

3,70%

4,17%

TV Puls - Twój Puls

165 625

1,46%

1,56%

Reality-show notuje też dużo gorszy wynik od średniego udziału dobowego TV Puls. W marcu br. wyniósł on 3,16 proc. w grupie 4+ i 3,91 proc. w grupie komercyjnej 16-49 (zobacz szczegóły).

„Dom Wróżek: ponad zmysłami” to pierwszy program typu reality-show w Polsce z udziałem osób zajmujących się na co dzień ezoteryką. Jego uczestnicy są zamknięci w domu, gdzie pod okiem kamer, poddawani są rozmaitym próbom i muszą wykonać różne zadania. W jury znajdują się: wróżka Oriana, trenerka personalna Barbara Hajduk oraz socjolog Janusz Bujko. Program prowadzi Nina Cieślińska, a produkuje go ATM Grupa.

Dołącz do dyskusji: Tylko 170 tys. widzów ogląda „Dom Wróżek” w TV Puls

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Marek
Kolejna własna propozycja Pulsu która kompletnie przepada. Wcześniej serial Pazury, pasmo poranne - same porażki.
0 0
odpowiedź
User
ekspert
Czy Pan Prezes już napisał komentarz do artykułu? I gdzie zdjęcie Dąbskiego?!?
0 0
odpowiedź
User
ex
To oznacza tylko jedno ze ludzie kochają powtórki... Sakoda ze tylko powtorki i glupie paradokumenty sie utrzymują.
0 0
odpowiedź