Tylko „Kurier TV” na plusie wśród tygodników telewizyjnych w I półroczu 2014. „Tele Tydzień” liderem
W I półroczu 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych był „Tele Tydzień”. Prawie wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciły „Teleprogramy”. Zyskał tylko „Kurier TV”.
W pierwszych sześciu miesiącach bieżącego roku średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) wyniosła 891 817 egz., co oznacza spadek względem analogicznego okresu rok wcześniej o 5,58 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 3,33 proc. i ustabilizowała się na poziomie 375 560 egz.
Na podium uplasował się jeszcze „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 176 027 egz., po wzroście o 1,17 proc. - jedynym w zestawieniu.
Z kolei największy spadek odnotował magazyn „Teleprogramy” (Teleprogramy), który w zestawieniu uplasował się na ostatnim, siódmym miejscu. Średnia sprzedaż ogółem pisma zmniejszyła się o 15,96 proc. i wyniosła 30 832 egz.
Wirtualnemedia.pl |
I półrocze |
|||||
ZKDP |
2014 |
2013 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Tele Tydzień |
1 217 607 |
893 631 |
891 817 |
1 244 460 |
946 933 |
944 554 |
To & Owo |
562 061 |
375 560 |
375 560 |
564 514 |
388 480 |
388 480 |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV |
261 786 |
176 027 |
176 027 |
263 770 |
173 988 |
173 988 |
Tele Max |
238 770 |
157 621 |
157 621 |
261 301 |
172 024 |
172 024 |
Super TV |
222 045 |
141 037 |
141 037 |
243 160 |
151 404 |
151 404 |
Program TV |
211 947 |
129 691 |
105 964 |
232 117 |
146 838 |
118 875 |
Teleprogramy |
66 069 |
30 832 |
30 832 |
69 606 |
36 686 |
36 686 |
W czerwcu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych również był „Tele Tydzień”, którego wynik względem czerwca ub.r. zmniejszył się o 4,94 proc. do poziomu 824 382 egz.
Drugie miejsce zajął magazyn „To & Owo” (366 188 egz.; spadek o 0,57 proc.), a trzecie - „Kurier TV” (184 950 egz., wzrost o 15,89 proc. - jedyny w zestawieniu).
Również i tutaj najwięcej straciły „Teleprogramy” - było to 11,90 proc. do 27 455 egz.
Wirtualnemedia.pl |
czerwiec |
|||||
ZKDP |
2014 |
2013 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Tele Tydzień |
1 175 903 |
826 282 |
824 382 |
1 151 635 |
869 409 |
867 234 |
To & Owo |
548 736 |
366 188 |
366 188 |
530 705 |
368 302 |
368 302 |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV |
283 971 |
184 950 |
184 950 |
242 716 |
159 595 |
159 595 |
Program TV |
212 433 |
122 491 |
100 700 |
219 513 |
132 007 |
106 169 |
Teleprogramy |
61 772 |
27 455 |
27 455 |
68 850 |
31 163 |
31 163 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Tylko „Kurier TV” na plusie wśród tygodników telewizyjnych w I półroczu 2014. „Tele Tydzień” liderem