SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tylko „Kurier TV” na plusie wśród tygodników telewizyjnych w I półroczu 2014. „Tele Tydzień” liderem

W I półroczu 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych był „Tele Tydzień”. Prawie wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciły „Teleprogramy”. Zyskał tylko „Kurier TV”.

W pierwszych sześciu miesiącach bieżącego roku średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) wyniosła 891 817 egz., co oznacza spadek względem analogicznego okresu rok wcześniej o 5,58 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie

Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 3,33 proc. i ustabilizowała się na poziomie 375 560 egz.

Na podium uplasował się jeszcze „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 176 027 egz., po wzroście o 1,17 proc. - jedynym w zestawieniu.

Z kolei największy spadek odnotował magazyn „Teleprogramy” (Teleprogramy), który w zestawieniu uplasował się na ostatnim, siódmym miejscu. Średnia sprzedaż ogółem pisma zmniejszyła się o 15,96 proc. i wyniosła 30 832 egz.

Wirtualnemedia.pl

I półrocze

ZKDP

2014

2013

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Tele Tydzień

1 217 607

893 631

891 817

1 244 460

946 933

944 554

To & Owo

562 061

375 560

375 560

564 514

388 480

388 480

Magazyn Telewizyjny Kurier TV

261 786

176 027

176 027

263 770

173 988

173 988

Tele Max

238 770

157 621

157 621

261 301

172 024

172 024

Super TV

222 045

141 037

141 037

243 160

151 404

151 404

Program TV

211 947

129 691

105 964

232 117

146 838

118 875

Teleprogramy

66 069

30 832

30 832

69 606

36 686

36 686


W czerwcu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych również był „Tele Tydzień”, którego wynik względem czerwca ub.r. zmniejszył się o 4,94 proc. do poziomu 824 382 egz.

Drugie miejsce zajął magazyn „To & Owo” (366 188 egz.; spadek o 0,57 proc.), a trzecie - „Kurier TV” (184 950 egz., wzrost o 15,89 proc. - jedyny w zestawieniu).

Również i tutaj najwięcej straciły „Teleprogramy” - było to 11,90 proc. do 27 455 egz.

Wirtualnemedia.pl

czerwiec

ZKDP

2014

2013

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Tele Tydzień

1 175 903

826 282

824 382

1 151 635

869 409

867 234

To & Owo

548 736

366 188

366 188

530 705

368 302

368 302

Magazyn Telewizyjny Kurier TV

283 971

184 950

184 950

242 716

159 595

159 595

Program TV

212 433

122 491

100 700

219 513

132 007

106 169

Teleprogramy

61 772

27 455

27 455

68 850

31 163

31 163

 


Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: Tylko „Kurier TV” na plusie wśród tygodników telewizyjnych w I półroczu 2014. „Tele Tydzień” liderem

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
rh minus
Ósemka wam odpadła przy kopiowaniu średniej sprzedaży Tele Tygodnia. Poprawcie to.
0 0
odpowiedź