SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Tylko nas dwoje” zarobiło 22 mln zł dla Polsatu

Pierwszą edycję show „Tylko nas dwoje” oglądało w Polsacie średnio 2,86 mln widzów. Wpływy reklamowe wyniosły blisko 22,3 mln złotych. Dalszy los widowiska nie jest znany.

Najwięcej osób zainteresował pierwszy odcinek nadany 13 marca – zobaczyło go 3,63 mln widzów. Finał wyemitowany 15 maja przyciągnął 3,13 mln osób. Średni udział w rynku wyniósł 20,22 proc. w grupie 4+ oraz 19,28 proc. w grupie 16-49 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement (dawniej AGB Nielsen Media Research) dla portalu Wirtualnemedia.pl. 

 

TYLKO NAS DWOJEAMRSHR %SHR %
DataGrupa 4+Grupa 4+16-49
13-03-2010362657923,89%22,94%
20-03-2010315128521,33%20,07%
27-03-2010298025219,94%19,25%
3-04-2010257856318,18%17,31%
24-04-2010249634518,42%17,14%
1-05-2010232494117,56%17,88%
8-05-2010246617618,60%16,89%
15-05-2010312615822,80%21,60%
średnio286250320,32%19,38%


Polsat w trakcie emisji „Tylko nas dwoje” był stacją drugiego wyboru
. Pierwsza z 3,04 mln widzów była Jedynka, emitująca filmy fabularne. Trzecie miejsce z 2,75 mln widzów  przypadło TVP2 (emitującej między innymi „Hit dekady”), zaś czwarte TVN (1,69 mln widzów;”Usta, usta” i film fabularny). 

KONKURENCJAAMRSHR %
TVP1304159821,54%
POLSAT286250320,32%
TVP2274550919,45%
TVN169120311,98%


Format miał wyraźnie sfeminizowaną widownię (62 proc. kobiet). Cieszył się dużą popularnością na wsi, małych i średnich miastach. W jego profilu widzów dominują osoby z wykształceniem podstawowym. 

TYLKO NAS DWOJEADH %AFF
PłećMężczyźni37,74%78
 Kobiety62,26%120
Wiek 4-92,48%42
  10-155,72%82
 16 - 192,86%49
 20 - 244,14%51
 25 - 296,12%69
 30 - 347,34%90
 35 - 396,42%91
 40 - 446,46%100
 45 - 497,57%106
 50 - 5410,84%131
 55 - 5912,63%167
 60+27,42%141
Wlk. miastaWieś41,58%107
 < 50 tys.23,74%99
 50-100 tys.9,20%107
 100-200 tys.8,30%104
 200-500 tys.7,87%89
 > 500 tys.9,30%81
WykształceniePodstawowe55,30%120
 Średnie27,20%92
 Wyższe9,30%81
 Inne8,20%63


Pierwsza edycja show składała się z ośmiu odcinków (dwa wypadły z powodu żałoby narodowej). Zwycięzcami zostali Paulina Sykut oraz Ivan Komarenko. Widowisko prowadzili Katarzyna Cichopek i Mariusz Kałamaga z kabaretu Łowcy.B, a w trzyosobowym jury zasiadali Irena Santor, Doda i Tomasz Karolak. Stacja nie podjęła jeszcze decyzji odnośnie  dalszych losów „Tylko nas dwoje”. Deklaracji w tej sprawie należy spodziewać się w czerwcu.
 

Dołącz do dyskusji: „Tylko nas dwoje” zarobiło 22 mln zł dla Polsatu

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
nick
Głośno było, że program nie tegens, a sukces komercyjny jest. Polsat ma czucie, jeśli chodzi o programy rozrywkowe. To na pewno.
odpowiedź
User
Martin
Jak na duże show wynik bardzo słaby. To tylko kolejny dowód na to, że polsat nie zna się na rozrywce.
odpowiedź
User
iza
Beznadziejny progra, tak jak jego ogladalnosć.... oby nie było 2 edycji
odpowiedź