Tylko Nielsen Audience Measurement w przetargu Telewizji Polskiej na telemetrię
Nielsen Audience Measurement jako jedyny złożył ofertę w przetargu na dostawę danych telemetrycznych dla Telewizji Polskiej. Decyzja o podpisaniu umowy ma zapaść w najbliższych dniach.
Przedwczoraj 9 marca br. minął termin składania ofert w przetargu Telewizji Polskiej na dostawę danych telemetrycznych dla tego nadawcy w latach 2015-2019. Z informacji przekazanych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Jacka Rakowieckiego, rzecznika prasowego TVP ofertę w nim złożył tylko Nielsen Audience Measurement. Z jaką ofertą cenową - tego nie udało nam się ustalić.
Przypomnijmy, że obecne postępowanie na dostarczanie danych telemetrycznych jest drugim podejściem publicznego nadawcy do zawarcia umowy w tym zakresie. Poprzedni przetarg unieważniono, bo Nielsen Audience Measurement zaproponował cenę, której TVP nie zaakceptowała (więcej na ten temat).
Dlatego przetarg wznowiono, a w międzyczasie podpisano (po krótkich przetargach) miesięczne umowy z Nielsen Audience Measurement na dostarczanie danych - pierwsza dotyczyła okresu od 9 lutego do 8 marca br., druga - od 9 marca do 8 kwietnia br. W ramach każdej z nich TVP płaciła NAM po blisko 800 tys. zł miesięcznie (zobacz szczegóły).
Jacek Rakowiecki zapowiedział w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, że decyzja o przyjęciu bądź odrzuceniu oferty złożonej przez NAM zostanie prawdopodobnie podjęta w najbliższy czwartek, czyli jutro.
Dołącz do dyskusji: Tylko Nielsen Audience Measurement w przetargu Telewizji Polskiej na telemetrię